Nexterio.pl

Nexterio.pl (wcześniej Megastore – sieć oferująca produkty z kategorii „dom i ogród”) realizuje nową strategię. Po rebrandingu i zmianach wizualnych na stronie  przyszedł czas na ulepszenie oferty. Od teraz towary zamówione w sklepie internetowym można odbierać w Paczkomatach firmy InPost.

Przypomnijmy: Nexterio.pl to nowa nazwa sklepu internetowego sieci Megastore, która prowadzi także sklep stacjonarny w Galerii Echo w Kielcach.

Celem wprowadzenia w Nexterio.pl nowej formy odbioru zamówienia jest, jak poinformowano, zmniejszenie kosztów dostawy oraz wygoda i poprawa komfortu klientów.

– Kolejny raz odpowiadamy na sugestie naszych klientów. Od teraz, dzięki nowej usłudze, towar będzie można odebrać o każdej porze dnia i nocy. Bez zbędnych formalności. Dodatkowo wyboru Paczkomatu dokonuje klient. Może wybrać taki, który znajduje się najbliżej domu, pracy czy w dowolnie wybranej lokalizacji – mówi Robert Kleśny, prezes zarządu Megastore.pl SA.

Nexterio.pl to internetowa platforma sprzedażowa, w którym można znaleźć artykułu z branży „dom i ogród”. Sklep zapewnia artykuły do wyposażenia wnętrz, aranżacji ogrodu oraz asortyment związany z majsterkowaniem. Jest częścią Megastore.pl SA, która działa na rynku od 2009 roku.

Sklep Megastore.pl przekształcił się w Nexterio.pl w grudniu ubiegłego roku. Nowa odsłona sklepu internetowego to – jak poinformował zarząd sieci – kontynuacja czteroletniej działalności kieleckiej firmy, która ma ponad 100 tys. klientów. Strona internetowa została udoskonalona pod kątem użyteczności, intuicyjności nawigacji oraz kompozycji graficznej. Prezentowane zmiany to, jak informowano przy okazji uruchomienia nowej strony, także pierwszy etap wdrożenia nowej strategii sklepu wynikającej z przeprowadzonych badań opinii konsumentów oraz analiz raportów rynkowych. Dzięki sugestiom kupujących sklep wprowadził m.in. takie ułatwienia, jak możliwość bezterminowych zwrotów czy uzyskania darmowej dostawy. Ma to ułatwić proces decyzyjny i zniwelować ryzyko nietrafionych zakupów.

Jak już informowaliśmy, w najbliższym czasie sklep planuje poszerzyć asortyment o nowe kategorie produktowe. Obecnie można wybierać z około 100 tysięcy produktów z branży „dom i ogród”, z czego około 30 tys. jest dostępnych od ręki.