Tous: ekspansja w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców

Tous

Tous

Tous, hiszpańska marka oferująca biżuterię i akcesoria modowe, jest obecna na polskim rynku od pięciu lat. W ciągu ostatnich kilku miesięcy otworzyła 2 nowe salony w Polsce i planuje dalszą ekspansję.

W planach Oriens bijou sp. z o.o., wyłącznego przedstawiciela marki Tous w Polsce, jest uruchomienie m.in. nowego butiku w Galerii Malta w Poznaniu. Przedstawiciele sieci zapowiadają, że poszukują kolejnych lokalizacji.

– Obecnie pracujemy nad lokalizacjami i jeszcze nie możemy potwierdzić, ile finalnie butików otworzymy w tym roku. W związku z trwającymi rozmowami nie chciałbym w tym momencie mówić o konkretnych galeriach handlowych. Z pewnością interesują nas lokalizacje w centrach handlowych zlokalizowanych w dużych miastach,  których profil odpowiada naszej grupie docelowej. Interesują nas duże miasta powyżej 200 tys. mieszkańców – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Michał Pala, Marketing Manager, Oriens bijou sp. z o.o. , przedstawiciel Tous w Polsce.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, butiki Tous mają średnio 50–60 mkw. powierzchni handlowej. Butiki Tous zlokalizowane są tylko w centrach handlowych w największych miastach. Obecnie w Polsce działa 11 sklepów tej marki (m.in. w warszawskiej Galerii Mokotów, w poznańskim Starym Browarze, łódzkiej Manufakturze czy Magnolia Park we Wrocławiu).

W ciągu ostatnich kilku miesięcy Tous otworzył nowe butiki w centrach handlowych Klif zarządzanych przez BNP Paribas (CH Klif w Gdyni oraz w Domu Mody Klif w Warszawie).

Na świecie Tous posiada około 700 salonów ( najwięcej w Hiszpanii – 180 sklepów). W ofercie Tous znajdują się torebki, akcesoria, galanteria skórzana, biżuteria, zegarki, perfumy oraz szale.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016