Nowe marki w centrach handlowych Klepierre

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Lublin Plaza

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Lublin Plaza

Od zeszłego roku Klepierre Management wprowadza znaczące zmiany w strukturze branżowej oraz tenant mix w swoich centrach handlowych – największe nastąpiły w Warszawie, Lublinie, Sosnowcu i Poznaniu. Spółka w niektórych obiektach zrezygnowała z punktów rozrywkowych, zastępując je wielkopowierzchniowymi najemcami z branży odzieżowej i specjalistycznej.

W warszawskiej galerii Sadyba Best Mall zamiast parku rozrywki od października 2013 roku działa salon szwedzkiej marki H&M o powierzchni ponad 1,7 tys. mkw., który wzmocnił funkcję odzieżową centrum. W obiekcie otwarto także fitness klub Jatomi Pure o powierzchni około 1,6 tys. mkw. W Sosnowiec Plaza również od jesieni zeszłego roku funkcjonuje nowy salon sieci Reserved, należący do grupy LPP.

Zmiany najemców wielkopowierzchniowych są kontynuowane także w 2014 roku. W Lublin Plaza już 14 marca br. zostanie otwarty pierwszy w mieście i regionie sklep TK Maxx o powierzchni ponad 2,2 tys. mkw. Natomiast w Poznań Plaza na wiosnę ruszy pierwszy w Poznaniu i drugi w Polsce Komputronik Megastore. Na powierzchni handlowej 1,4 tys. mkw. znajdzie się największa ekspozycja elektroniki w Polsce. Ponadto Klepierre Management finalizuje umowę z wielkopowierzchniowym najemcą sportowym, który razem z Komputronikiem stworzy silną strefę, wzmacniającą pierwsze piętro Poznań Plaza.

Grupa kapitałowa Klepierre jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 13 krajach Europy. W Polsce posiada 7 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza, Kraków Plaza oraz Rybnik Plaza, które są zarządzane przez spółkę Klepierre Management Polska sp. z o.o. Większość centrów handlowych jest zlokalizowana w centralnych punktach miasta i łączy rozrywkę, handel i usługi.

Reklama

Galeria Jurajska