Smyk
Smyk

Smyk.com, e-sklep z produktami dla dzieci i przyszłych mam, po raz kolejny potwierdził pozycję lidera w swojej kategorii. W badaniu Megapanel PBI/Gemius osiągnął wynik ponad czterokrotnie wyższy od zasięgu następnego w rankingu e-commerce z kategorii „Produkty dla dzieci i zabawki”.

Wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, że w grudniu 2013 roku smyk.com osiągnął zasięg ponad 837 tys. realnych użytkowników, notując wzrost na poziomie 61 proc. r/r. E-sklep skupia też bardzo duże grono rodziców w ramach fanpage’a marki na Facebooku – ponad 230 tys. fanów z bardzo wysokim wskaźnikiem zaangażowania. Według tworzonego przez Sotrender raportu FanpageTrends Polska od listopada 2012 roku utrzymuje się w czołówce fanpage’ów w kategorii „Macierzyństwo”.

– Smyk.com oferuje klientom najszerszą gamę produktów w swojej kategorii, poszerzając ją na bieżąco zgodnie z potrzebami użytkowników. Klienci mogą wybierać z blisko 60 tys. produktów – m.in. ubranek (w tym marki własnej Cool Club), gier i zabawek (w tym marki własnej Smiki), produktów dla niemowląt, książek, muzyki i filmów, a także większych gabarytowo: mebli, wózków, łóżeczek czy fotelików samochodowych – mówi Dorota Bachman, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu smyk.com.

E-sklep wskazuje też klientom aktualne trendy, prezentując w serwisie zestawienia bestsellerów z poszczególnych kategorii i organizując na fanpage’u marki na Facebooku – „Plebiscyt Zabawek” – konkurs, w którym facebookowicze głosują na najpopularniejsze zabawki.

W świeżo opublikowanym Rankingu sklepów internetowych 2014 Opineo.pl smyk.com zajął pierwsze miejsce w kategorii e-sklepów z asortymentem dla dzieci. Zestawienie powstało na podstawie ponad 1,2 mln ocen i opinii, wystawionych przez użytkowników serwisu blisko 31 tys. internetowych firm i sprzedawców w ciągu całego 2013 roku.

Smyk.com to sklep internetowy z ofertą artykułów dla dzieci od 0 do 14 lat oraz dla mam, który zapewnia swoim klientom niskie koszty dostawy oraz możliwość odbioru zamówień w salonach Empik w całej Polsce.