Wizualizacja CHR Sukcesja
Wizualizacja CHR Sukcesja

Zaawansowane negocjacje, dotyczące najmu 15 proc. (około 7 tys. mkw.) powierzchni GLA w łódzkim Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja, prowadzą zespoły Savills i Fabryki Biznesu. Po ich zakończeniu poziom komercjalizacji obiektu wyniesie 70 proc.

Jak informują przedstawiciele inwestora, strefa rozrywkowo-rekreacyjna, w której znajdą się: 9-salowe kino Helios, klub Pure Jatomi Fitness oraz dwupoziomowa kręgielnia, została już w całości wynajęta. Do głównych najemców galerii handlowej należą natomiast m.in. supermarket Piotr i Paweł, drogeria Rossmann, elektromarket Avans, debiutujący na łódzkim rynku salon brytyjskiej sieci Sports Direct z odzieżą i sprzętem sportowym międzynarodowych marek, a także dwukondygnacyjne salony odzieżowe Reserved i H&M. Oferta modowa to również sklepy np. Carry, Top Secret , House, Mohito, Cropp, Sinsay i Pako Lorente.

Sukcesywnie ubywa wolnej powierzchni w strefach gastronomicznych: food court na poziomie +1 oraz odrębnej, na parterze, z ogródkami zewnętrznymi. Umowy zostały już podpisane m.in. z sieciami McDonald’s i Subway, a także wieloma markami nowymi na łódzkim rynku. Pierwsze w Łodzi lokale, które pojawią się w Sukcesji, to m.in. pijalnia kawy i czekolady Mount Blanc, restauracje Papa Jack z kuchnią amerykańską i meksykańską oraz Olimp z daniami w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę. Ofertę gastronomiczną na najniższej kondygnacji wzbogacą m.in. kawiarnia BLeaf, pierwsza placówka nowej marki w Polsce, i lodziarnia Grycan (drugi lokal tej marki zostanie otwarty na piętrze).

Na placu budowy Sukcesji przy al. Politechniki 5 trwają intensywne prace. Ekipy wykonawcze montują już stropy trzeciej, najwyższej kondygnacji galerii handlowej, gotowe są ściany zewnętrzne parteru, trwa montaż ścian wewnętrznych na poziomie -1. Na budowie pracuje obecnie około 150 osób.

Sukcesja powstaje w pobliżu ścisłego centrum miasta, w sąsiedztwie kampusu Politechniki Łódzkiej, Międzynarodowych Targów Łódzkich oraz nowego osiedla mieszkaniowego. Będzie centrum lifestyle’owym, obiektem w pełni „zielonym”, pierwszym tego typu w regionie z certyfikatem zrównoważonego rozwoju BREEAM. Zostanie oddana do użytku w 2015 roku.

Fabryka Biznesu jest wystawcą Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Firma zaprezentuje projekt  Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja na stoisku 5.4.