Galeria Katowicka
Galeria Katowicka

– Podczas kolejnej edycji Shopping Center Forum chcemy zaprezentować naszym kontrahentom zarówno najnowsze projekty firmy Neinver w Polsce, jak i te, które zyskały już ugruntowaną pozycję na rynku – powiedziała redakcji Retailnet Agata Brzezińska, Country Manager w firmie Neinver Polska.

– Shopping Center Forum to bardzo dobre miejsce dla wymiany doświadczeń w obszarze retailu. Wierzę, że jesienna edycja Forum spełni oczekiwania całej branży, a nawiązane w tym czasie relacje zaowocują w krótkim czasie naprawdę ciekawymi transakcjami biznesowymi – podkreśla Agata Brzezińska.

Galeria Katowicka to bez wątpienia najgłośniej komentowany i wyjątkowy w skali kraju projekt firmy Neinver. 53 tys. mkw. powierzchni handlowej w ścisłym centrum jednej z największych polskich aglomeracji to spore wyzwanie dla zarządzającego centrum handlowym. – Chcemy spełniać oczekiwania mieszkańców, wychodzić naprzeciw wymaganiom robiących zakupy i zachować najlepsze standardy funkcjonowania. Galeria Katowicka, połączona z nowoczesnym dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym, dobrze wpisuje się w codzienne życie centrum Katowic. Wsłuchujemy się w opinie naszych klientów i pracujemy nad ulepszeniem oferty Galerii Katowickiej – wyjaśnia Agata Brzezińska.

Warto zwrócić uwagę również na koncept Futura Park, czyli autorski projekt firmy Neinver w Polsce, łączący centra wyprzedażowe z tradycyjną galerią handlową. Futura Park Kraków i Wrocław to miejsca z różnorodną ofertą zarówno dla klientów lubiących wyprzedaże, jak i sięgających po najnowsze kolekcje. Futura Park to też dobre lokalizacje na obrzeżach miast i wysokie standardy ekologiczne, odczuwalne zarówno przez pracowników, jak i klientów.

Factory to z kolei idea „smart shoppingu”, czyli dobrych, przemyślanych zakupów, tańszych zawsze od 30 do 70 proc. Outlet Factory to dzisiaj 5 centrów w największych polskich miastach: Warszawie (Ursus, Annopol), Krakowie Wrocławiu i Poznaniu. Od 12 lat, kiedy powstało pierwsze z nich, cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów. W minionym roku Factory odwiedziło prawie 12 mln osób, a to oznacza 22-proc. wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim. – Konsekwentnie staramy się ulepszać naszą ofertę, budować atrakcyjny i różnorodny mix najemców. Doceniają to nasi klienci. Działające od roku, najmłodsze w sieci Factory Annopol, świetnie wpisało się w oczekiwania mieszkańców prawobrzeżnej Warszawy i okolicznych miejscowości – opowiada Agata Brzezińska.

Factory to również wysokie standardy w zakresie ekologii. Dzisiaj wszystkie centra wyprzedażowe w Grupie Neinver posiadają „zielone certyfikaty” BREEAM. To świadectwo szczególnej dbałości o środowisko nie tylko w zakresie architektonicznych rozwiązań samych budynków, ale i bieżącego funkcjonowania i zarządzania w poszczególnych centrach. Dla firmy Neinver to jeden z kluczowych aspektów sprawnego funkcjonowania.

Podczas jesiennej edycji Forum zaprezentowana zostanie również Galeria Malta, która wciąż zyskuje popularność wśród klientów, co pokazują ostatnie wyniki sprzedaży i odwiedzalności. – W ostatnich miesiącach intensywnie pracowaliśmy nad udoskonaleniem zestawu najemców. Pojawiły się nowe marki, a istniejące pracowały nad ulepszeniem dotychczasowej oferty. Galeria Malta wciąż się rozwija i chcemy o tym opowiedzieć również na Shopping Centre Forum – kończy Agata Brzezińska.

Neinver Polska zaprezentuje swoje projekty na stoisku 6.1. Więcej szczegółów na temat Shopping Center Forum 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.