Amazon online retailing sprzedawcy

Amazon uruchomił Amazon Seller App, aplikację mobilną, która pomoże szybciej i wygodniej zarządzać sprzedażą.

Aplikacja pozwoli sprzedawcom sprawnie badać aktualne zasoby platformy i nowe możliwości sprzedaży, a także śledzić na bieżąco ceny oraz rankingi wystawionych już przez nich produktów, a także recenzje napisane przez klientów – informuje firma na swoim forum.

Amazon Marketplace aplikacja mobilna
Aplikacja pozwoli sprzedawcom sprawnie badać aktualne zasoby platformy

Amazon Seller pomoże też oszacować rentowność wystawionych na Amazonie produktów zanim znajdą swoich odbiorców. Nowe narzędzie ma też usprawnić komunikację sprzedawców z klientami oraz zespołem wsparcia i obsługi sprzedawców Amazona.

Amazon Marketplace aplikacja mobilna
Amazon Seller pomoże też oszacować rentowność wystawionych produktów

Aplikacja, kompatybilna jedynie z urządzeniami z systemem iOS 6 lub nowszym, na razie jest przeznaczona tylko dla amerykańskich sprzedawców.

Amazon Marketplace, który tworzą ponad dwa miliony sprzedawców z całego świata zanotował rekordowe wyniki sprzedaży w trakcie minionego sezonu świątecznego. Tylko w ostatni Cyber Poniedziałek (poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, jeden z najgorętszych dni zakupów internetowych w roku – przyp. red.) kupujący zamówili u sprzedawców Amazona ponad 13 milionów jednostek magazynowych towaru, co stanowiło 50% wzrost w ujęciu rok do roku.

W ubiegłym roku użytkownicy Amazon Marketplace sprzedali ponad miliard jednostek magazynowych towaru wartego łącznie dziesiątki miliardów dolarów.

Przeczytaj pełną wersję artykułu w serwisie Evigo.com.