Greenpoint zwiększa sprzedaż online

Kolekcja Greenpoint

Kolekcja Greenpoint

Polska marka modowa Greenpoint należąca do spółki Fandango odnotowała wzrost sprzedaży w swoim sklepie internetowym Greenpoint.pl.

– Sprzedaż internetowa w styczniu 2014 była o 39 proc. wyższa niż w styczniu 2013, a w lutym bieżącego roku wzrosła o 52 proc. względem ubiegłego roku – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Dorota Tylek, Fandango Jan Orłowski sp. j.

Sklep internetowy Greenpoint.pl działa od października 2012 roku. Asortyment wirtualnej placówki odpowiada ofercie dostępnej w tradycyjnych sklepach marki. Produkty marki są dostępne w 7 kategoriach z podziałem na rodzaj ubrań. Spółka oferuje także dodatki modowe (np. szaliki, apaszki, paski) oraz ubrania w kategorii outlet, w której znajdują się produkty po obniżonych cenach.

– Oferta sklepu skierowana jest do kobiet powyżej 25 roku życia i to właśnie one są głównymi odbiorcami kolekcji – dodaje Dorota Tylek.

Za towary zamówione w e-sklepie można płacić gotówką (za pobraniem) w przypadku dostarczenia towaru przez dostawcę, kartą kredytową – za pomocą systemu umożliwiającego płatności online na stronie internetowej sklepu bądź przelewami internetowymi za pośrednictwem serwisu Dotpay.pl.

Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów Pocztą Polską bądź firmą kurierską tylko na terenie Polski (DPD, InPost – Paczkomaty).

Krakowska spółka Fandango istniejąca od 2002 roku projektuje i sprzedaje odzież damską i akcesoria modowe. Obecnie działa około 70 salonów stacjonarnych, w tym 3 sklepy outletowe zlokalizowane na terenie całego kraju. Średnia powierzchnia sklepów sieci to 80 do 120 mkw. powierzchni. Marka rozwijana jest w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016