Włoska marka Bartolucci zadebiutuje w Polsce

Pracownia Francesco Bartolucci

Pracownia Francesco Bartolucci

Firma Fashion Island D.C. podpisała umowę na wprowadzenie na polski rynek włoskiej marki Bartolucci produkującej ekologiczne zabawki, gry oraz ozdoby.

Obecnie marka Bartolucci prowadzi sieć około 200 sklepów i poza Włochami jest obecna w takich krajach jak m.in. Austria, Belgia, Monaco, Cypr, Estonia, Grecja, Niemcy, Litwa, Rumunia, Francja, Szwajcaria czy Emiraty Arabskie.

– W Polsce markę Bartolucci mamy zamiar rozwijać w dużych lub turystycznie atrakcyjnych miastach  na zasadzie franczyzy poprzez sklepy monobrandowe oraz wyspy handlowe. Możliwe będzie także uruchomienie stoiska w dobrych sklepach z zabawkami lub pamiątkami, co z pewnością wyróżni sklep od konkurencji. Koncept Bartolucci Italy jest jedynym w swoim rodzaju w Polsce i jesteśmy pewni sukcesu – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Sławomir Boroń z Fashion Island.

Sklepy Bartolucci w zależności od formatu będą miały powierzchnię od 30 mkw. do 70 mkw., cornery w sklepach multibrandowych do 20 mkw., podobnie wyspy handlowe około 20 mkw.

Salon marki Bartolucci

Salon marki Bartolucci

Tempo ekspansji na polskim rynku uzależnione jest od popytu produktów Bartolucci.

– Docelowo chcemy mieć 30 sklepów oraz 50–60 wysp i stoisk handlowych. W pierwszej kolejności interesują nas centra handlowe zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, a także mniejsze miasta turystyczne, jak np. Zakopane, Ostróda czy polskie wybrzeże. Koncept już jest sprawdzony w cenrtach handlowych i radzi sobie świetnie. Dla tej marki najważniejsze jest duże natężenie ruchu, które generują zarówno galerie handlowe, jak i główne ulice handlowe oraz turystycznie miasta – dodaje Sławomir Boroń.

Bartolucci to firma produkująca drewniane ekologiczne zabawki, gry oraz ozdoby. Głównym bohaterem marki jest Pinokio wykonany z drewna przez Francesco Bartolucci. Marka powstała w 1936 roku w małej włoskiej miejscowości o nazwie Belvedere Fogliense. Pierwszego Pinokia Francesco Bartolucci wystrugał w 1981 roku, a 9 lat później powstał pierwszy sklep marki w mieście Urbino. Kolejne sklepy powstały w Rzymie, Florencji, Wenecji oraz innych dużych włoskich miastach.

Przypomnijmy, że Fashion Island D.C. we współpracy z Make Business wprowadziła do Polski już takie brandy, jak Attrattivo oraz SAM 0-13. Ostatnio podpisała także umowę z siecią modową Fullah Sugah.

Reklama

Galeria Jurajska