Frekwencja w galeriach nadal gorsza niż w poprzednich latach

Zakupy, Shutterstock

Zakupy, Shutterstock

FootFall Indeks Polska od 3 do 9 marca 2014 roku wzrósł o 3,6 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem i wyniósł 81,99 pkt. Natomiast w skali rok do roku odwiedzalność w centrach i galeriach handlowych spadła o 5,4 proc. – informuje spółka Experian.

Skumulowany indeks spadł 3,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

W ostatnim tygodniu frekwencja w centrach i galeriach handlowych wzrosła. Ewidentnie wiosenna pogoda przyciągnęła klientów poszukujących nowych kolekcji w sklepach sieci odzieżowych i obuwniczych. Jednak odwiedzalność w ujęciu rocznym nadal jest na minusie. Według ekspertów z firmy Experian – przed nami jeszcze jeden tydzień wzrostów, po których wyniki będą spadać.

Cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych prowadzi irlandzka firma badawcza Experian plc. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016