W marcu ruszy 10 nowych sklepów Sinsay w Polsce

Kolekcja Sinsay

Kolekcja Sinsay

Obecnie w ramach sieci Sinsay działa 69 sklepów, które są zlokalizowane w polskich i zagranicznych galeriach handlowych. Spółka LPP SA, właściciel marki Sinsay, planuje w marcu uruchomić 10 sklepów w Polsce, a w kwietniu – kolejne 6 punktów sprzedaży.

Nowe sklepy Sinsay w marcu otwarto już w: Galerii Ferio w Koninie (pow. 325 mkw.), Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku (pow. ok. 290 mkw.), a następne ruszą w M1 Radom (pow. 235 mkw.), Galeria Świdnicka w Świdnicy (pow. 391 mkw.), CH Atrium Felicity w Lublinie (pow. 451 mkw.), Galerii Amber w Kaliszu (pow. 474 mkw.), CH Pogodne Centrum w Oleśnicy (pow. 301 mkw.), Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu (pow. 387 mkw.), Galerii S w Siedlcach (pow. 430 mkw.) i w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej (pow. 434 mkw.).

Natomiast w kwietniu 6 sklepów znajdzie się w Galerii Bem w Zambrowie (pow. 241 mkw.), CHR Galaxy w Szczecinie (pow. 580 mkw.), Gemini Bielsko-Biała (pow. 343 mkw.), CH Platan w Zabrzu (pow. 353 mkw.), CH Madison w Gdańsku (pow. 321 mkw.) oraz w Galerii Kociewskiej w Tczewie (pow. 239 mkw.)

Marka Sinsay oferuje odzież przeznaczoną dla dziewcząt i młodych kobiet w grupie wiekowej 15–24 lata, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw. Pierwsze sklepy Sinsay zostały otwarte w marcu 2013 roku, a pod koniec ruszył również sklep internetowy. Działa on na tej samej platformie, która obsługuje sklep online brandu Reserved.

LPP SA jest spółką odzieżową, do której należą marki Sinsay, Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w 12 krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 2014 roku wartość nakładów na rozwój sieci sklepów LPP to około 450 mln zł.

Podczas lutowej edycji Shopping Center Forum 2014 marka Sinsay otrzymala nagrodę SCF Young Fashion Retailer of the Year 2014

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016