mcdonalds sprzedaż wielokanałowa

W ubiegłym roku McDonalds zaoferował swoim polskim klientom mobilną wersją kodów rabatowych. Teraz firma wkracza na rynek z pełnoprawną aplikacją o znacznie większych możliwościach.

Pierwszą rzeczą rzucającą się w oczy po uruchomieniu aplikacji jest dostęp do aktualnych ofert promocyjnych. Wszystkim, którzy zainstalują aplikację restauracja proponuje odbiór darmowych frytek w dowolnym lokalu. Nie jest to jednak prosta sprawa i wymaga refleksu – kupon należy jednak aktywować dopiero przy kasie i wtedy jest on ważny jedynie przez 15 sekund.

 

Mcdonalds e-commerce aplikacja mobilna
Źródło: McDonalds

Dzięki mapie z zaznaczonymi restauracjami McDonalds, wzbogaconej dodatkowo o nawigację, możemy bez problemu odnaleźć lokal w dogodnej lokacji. Wszystkie restauracje są oznaczone pod kątem dostępnych usług dodatkowych, takich jak okienko 24-godzinne, McDrive, McCafé, Gym&Fun, czy dostęp do WiFi. Aplikację można także połączyć z kontem na Facebooku.

Mcdonalds e-commerce aplikacja mobilna
Źródło: McDonalds

Niestety, wśród funkcji oferowanych przez aplikację nie znajdziemy tej chyba najbardziej oczekiwanej: zamawiania dostawy. Można za to sprawdzić aktualne ceny wszystkich produktów i zestawów z oferty restauracji, a także dodawać je do ulubionych. Aplikacja oferuje także możliwość skomponowania własnego zamówienia z menu restauracji. Mimo, że nie złożymy w ten sposób zamówienia, to skompletowany zestaw można na przykład przesłać sms-em do znajomego znajdującego się przy jednej z restauracji McDonalds, który takie zamówienie zrealizuje.

Mcdonalds e-commerce aplikacja mobilna
Źródło: McDonalds

Aplikacja jest w całości w języku polskim i można ją ściągnąć platformy iOS, Android i Windows Phone. Dwie pierwsze wersje posiadają identyczny interfejs, podczas gdy wersja przystosowana do systemu Windows nieznacznie się różni.