Nowe marki w Atrium Targówek

Atrium Targówek

Atrium Targówek

Do grona najemców Atrium Targówek wkrótce dołączą nowe marki: salon odzieżowy Solar, Pasmanteria u Zapolskiej oraz Loox Galeria Optyki.

Salon Solar zajmie ponad 164 mkw. powierzchni centrum, a jego otwarcie zaplanowane jest w kwietniu br. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych.

Na przełomie marca i kwietnia do grona najemców Atrium Targówek dołączy Pasmanteria u Zapolskiej, gdzie na powierzchni 24 mkw. klienci znajdą m.in. szereg akcesoriów krawieckich i dodatków dekoracyjnych do odzieży.

Wśród nowych najemców Atrium Targówek będzie także Loox Galeria Optyki, gdzie na ponad 120 mkw. powierzchni klienci będą mogli wybierać aż z 50 światowych marek okularów i oprawek, w tym m.in. takich marek, jak: Gucci, Prada, Tom Ford, Tommy Hilfiger czy Versace. Otwarcie salonu zaplanowane jest na przełomie kwietnia i maja br.

Atrium Targówek jest obiektem rozrywkowo-handlowym w Warszawie. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Barakuda, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, Okaidi, CCC, Centro, Paris Optique, Rossmann, Camaieu, Bata, Marks&Spencer, Próchnik, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.

Atrium Poland Real Estate Management jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Spółka na stoisku 6.2 zaprezentuje swoje projekty.

Reklama

Galeria Jurajska