H&M celuje w klientelę marek premium

Kolekcja Quality Premium H&M

Kolekcja Premium Quality H&M

Marka H&M zdecydowała się wydać kolekcję Premium Quality, w której produkty wykonane są z wysokiej jakości materiałów. Jak ustaliła redakcja Retailnet, kolekcja ta będzie na początek dostępna w 20 sklepach mieszczących się w naszym kraju.

Klientki H&M w linii Premium Quality będą mogły znaleźć przede wszystkim obuwie oraz torby. Wszystkie dodatki zostały wykonane ze skóry. Ich ceny są też znacznie wyższe od oferowanych zazwyczaj przez markę. Sandały skórzane kosztują ok. 230 zł, baleriny – ok. 150 zł. Za małe torby skórzane trzeba zapłacić 200 zł, a za duże prawie 400 zł.

– Kolekcja Premium przeznaczona jest dla osób szukających najwyższej jakości. Przy jej produkcji wykorzystano różnego typu skóry, jedwabie czy kaszmiry – mówi w rozmowie z Retailnet Ewa Jarzemska z H&M. – Oferta ta będzie dostępna w naszym kraju w najlepszych lokalizacjach H&M w największych miastach kraju.

Firma H&M od pewnego czasu stara się zyskać nowych klientów, w związku z czym wprowadza nowości produktowe. Marka znana jest z regularnej współpracy ze znanymi projektantami mody, którzy przygotowują wspólnie z brandem limitowane kolekcje, na które mogą sobie pozwolić mniej zamożni klienci. Ostatnia ekskluzywna kolekcja H&M została przygotowana we współpracy z popularną projektantką Isabel Marant. We wcześniejszych latach klienci sieci mogli kupić ubrania z metką Lanvin, Marni, Versace, Lagerfeld, Viktor & Rolf, Maison Martin Margiela i wielu innych.

W ostatnim czasie firma H&M ogłosiła, że chce pozyskać także klientów odzieży sportowej. Dlatego też w sklepach pojawiała się kolekcja ubrań damskich i męskich przeznaczona dla amatorów uprawiania sportu – głównie joggingu i fitness. Oferta H&M obejmuje odzież z elastycznych, szybkoschnących i oddychających materiałów funkcjonalnych. Klienci mają do dyspozycji kurtki, spodnie, bluzy, koszulki, czapki, skarpety, a także akcesoria – torby, bidony czy opaski sportowe. Firma ma w planach znaczne poszerzenie tego asortymentu.

Jak wynika z ostatniego raportu firmy H&M, w 2014 roku zamierza zwiększyć liczbę salonów stacjonarnych na poziomie 10–15 proc. Przez cały rok 2014 firma planuje otworzyć około 375 sklepów. Wiele sklepów ma zostać otwartych w Polsce. W ostatnim roku obrotowym grupa otworzyła 356 nowych sklepów na całym świecie.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016