Artur Garnczarek, Sephora
Artur Garnczarek, Sephora

Sephora, należąca do modowego koncernu LVMH największa sieć perfumerii na świecie, 20 marca otworzy swoją perfumerię w centrum handlowym Atrium Felicity w Lublinie. Nowy, prawie 300-metrowy salon perfumeryjny znajduje się na parterze centrum handlowego.

– Już w najbliższy czwartek otwieramy kolejną perfumerię Sephora. Będzie ona zaaranżowana zgodnie z konceptem, według którego od 3 lat odnawiamy nasze salony. Najnowsza Sephora mieści się w nowo powstałym centrum handlowym w Lublinie – Atrium Felicity. Gorąco zachęcam do odwiedzenia salonu w dniu otwarcia – przygotowaliśmy wiele atrakcji dla odwiedzających klientów. Będzie to także doskonała okazja do zapoznania się z wiosennymi trendami w makijażu, które zaprezentują nasi najlepsi wizażyści – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska.

– W tym roku planujemy jeszcze dwa otwarcia nowych salonów perfumeryjnych, a także remodellingi już istniejących perfumerii. Ponadto od lutego produkty dostępne w Sephora, można już kupować w naszym sklepie internetowym – dodał Artur Garnczarek.

Wnętrze perfumerii Sephora
Wnętrze perfumerii Sephora

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.

Obecnie Sephora prowadzi blisko 1,8 tys. perfumerii na całym świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce. Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych największych miast. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.