Jack Wolfskin utrzyma tempo ekspansji z ubiegłego roku

Kolekcja Jack Wolfskin

Kolekcja Jack Wolfskin

Jak ustaliła redakcja Retailnet, spółka FAM, odpowiedzialna za rozwój sieci w Polsce, planuje utrzymać dotychczasowe tempo ekspansji. Choć przedstawiciele nie podają miast i obiektów, w których w przyszłości rozpoczną działalność salony, to wiadomo, że w 2014 zostaną otwarte 2 nowe sklepy.

Założona w 1995 roku FAM Spółka Jawna jest jednym z ważniejszych polskich detalistów w branży sprzętu turystycznego oraz autoryzowanym dealerem marki Jack Wolfskin w Polsce. Firma prowadzi sklep internetowy e-horyzont.pl oraz sklep.jack-wolfskin.pl.

Jak już informowaliśmy, w roku gospodarczym 2013 skonsolidowany obrót firmy Jack Wolfskin, producenta artykułów outdoorowych z Idstein, wyniósł 324 mln euro (351 mln euro w 2012 roku). Spadek wynikł głównie z trudnej sytuacji na największych na chwilę obecną rynkach zbytu, jakimi są Niemcy i Austria, ale również z konsolidacji struktury dystrybucji. Na koniec roku gospodarczego 2013 liczba pracowników zatrudnionych w całym koncernie Jack Wolfskin wynosiła ok. 700.

Firma Jack Wolfskin to jeden z wiodących producentów funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie, a jednocześnie największy franczyzodawca w branży specjalistycznego handlu sportowego na rynku niemieckim. Produkty firmy Jack Wolfskin są aktualnie sprzedawane w ponad 800 sklepach franczyzowych i w ponad 4 tys. punktach sprzedaży na terenie Europy i Azji.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016