e-commerce e-mail marketing

Z początkiem marca 2014 roku agencja interaktywna LeadR opracowała i wdrożyła dwa nowe modele rozliczeniowe: Click2Lead i Click2Fill. System Click2Lead w sposób automatyczny udostępnia dane użytkownika, po kliknięciu w kreację mailingu. Click2Fill to rozwiązanie opierające się na przygotowaniu landing page, w którym wszystkie pola zostają wypełnione w sposób automatyczny. To pierwsze takie systemy w Polsce, dedykowane efektywnemu prowadzeniu działań marketingowych w internecie.

e-mail marketing e-commerce

LeadR, agencja specjalizująca się w działaniach z obszaru database marketingu, z początkiem marca uruchomiła system Click2Lead. To połączenie najważniejszych walorów modelu rozliczenia CPL (cost per lead) i CPC (cost per click). Dzięki zastosowaniu Click2Lead dane użytkownika są automatycznie udostępniane po kliknięciu przez niego w kreację mailingową.

„Link przekierowujący mailingu wyposażony jest w unikalny identyfikator użytkownika w naszym programie C2L. Internauta, po kliknięciu w grafikę, zostaje przeniesiony na stronę docelową, automatycznie przekazując parametr do programu C2L. Finalnie system obsługujący stronę docelową łączy się z systemem C2L i pobiera żądane dane użytkownika. Jest to prosty mechanizm pozwalający na szybki i bezpieczny przepływ danych” – wyjaśnia Krzysztof Jakóbczyk, Account Manager LeadR.

Agencja LeadR wprowadziła również model Click2Fill. W tym rozwiązaniu stosuje się landing page o charakterze klasycznego formularza. Różnica widoczna jest w momencie przekierowania użytkownika z kreacji mailingowej. Wszystkie pola landing page wypełnione zostają automatycznie. Użytkownik jest proszony jedynie o potwierdzenie danych.

„Za pomocą systemów można pozyskiwać bardzo szerokie dane:  imię, nazwisko, numer telefonu, adres email, płeć oraz wiek użytkownika. W przyszłości planujemy wzbogacić go o dane związane z geotargetowaniem oraz zainteresowaniami uczestników akcji – dodaje Krzysztof Jakóbczyk.

Testowa kampania, w której wykorzystano model Click2Lead i Click2Fill, osiągnęła efektywność leadową względem otwarć mailingu na poziomie 17%, przy standardzie 3-5%.

LeadR Sp. z o.o. to agencja interaktywna specjalizującą się w gromadzeniu, zarządzaniu oraz monetyzacji baz danych osobowych. Dodatkowo spółka oferuje usługi planowania i realizacji dedykowanych kampanii lead generation. LeadR Sp. z o.o. dysponuje ponad milionem własnych rekordów B2C, a monetyzuje ponad 6,5 miliona rekordów. W ramach swojej działalności spółka uruchomiła w 2012 roku projekt Leads Guardian, zwiększający konwersję landing page. Na początku 2013 roku agencja utworzyła własną markę Email Network, oferującą pełną obsługę w zakresie planowania i przeprowadzania kampanii email marketingowych. Agencja LeadR kompleksowo przygotowuje i realizuje strategie obecności marek w obszarze online; projektuje oraz przeprowadza kampanie, których celem jest wzrost sprzedaży produktów lub usług.