Nowy sklep obuwniczy w Galerii Renova

Galeria Renova, Warszawa

Galeria Renova, Warszawa

W połowie marca 2014 roku do grona najemców Galerii Renova w Warszawie dołączył sklep marki Ray Obuwie. Salon oferuje szeroki asortyment obuwia dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.

Nowy salon zajął powierzchnię ponad 210 mkw. na parterze centrum.

– Dzięki nowemu najemcy oferta obuwnicza galerii znacznie się poszerzyła. Centrum oferuje teraz klientom produkty z różnych półek cenowych. Obok marek takich CCC i Wojas oraz specjalizującego się w obuwiu dla dzieci Coccodrillo, Ray Obuwie oferuje atrakcyjne cenowo produkty dla całej rodziny. Ogromne zainteresowanie ofertą sklepu już w dniu otwarcia, pozwala nam sądzić, że marka szybko zyska stałych klientów w naszym centrum – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Justyna Bergmann, dyrektor ds. komercjalizacji Grupy Napollo, która jest właścicielem Galerii Renova.

Grupa Ray Obuwie od 15 lat oferuje obuwie dla całej rodziny w konkurencyjnych cenach. Jest liderem dystrybucji oraz sprzedaży detalicznej  w sektorze, w północno-wschodniej części kraju.

Sieć sprzedaży Ray Obuwie liczy łącznie ponad 130 sklepów. Są to salony mające od 100 do 400 mkw. powierzchni, do których w ciągu roku dostarczanych jest ponad 1,5 tys. nowych modeli butów dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży. Sklep w Galerii Renovej będzie 5. sklepem marki w Warszawie.

Galeria Renova przy ul. Rembielińskiej 20 to kameralne centrum handlowo-usługowe położone w centrum warszawskiej dzielnicy Targówek. W obiekcie działają m.in. drogeria i apteka Cosmedica, drogeria Rossmann, salon Empik, a także sieci handlowe C&A, CCC, RTV Euro AGD, 5.10.15., Wojas oraz szkoła tańca Egurrola Dance Studio i fitness klub Jatomi Pure. Klienci Galerii mogą również skorzystać z oferty Poczty Polskiej, fryzjera Lok&Roll, saloniku prasowego Kolporter, 3 banków, biura podróży, pralni oraz z oferty gastronomicznej (m.in. kawiarnia coffeeplace, Noodle w pudle, BurgerMama).

Właścicielem Galerii Renova jest Grupa Napollo (wcześniej nosząca nazwę NAP Invest Group).

Napollo będzie wystawcą podczas Shopping Center Forum Fall Edition. Forum odbędzie się 17–18 września 2014 roku w Warszawie. Projekty Napollo będą prezentowane przy stoisku 1.6.

Więcej informacji o Forum TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska