Salon Wójcik w Galerii Katowickiej
Salon Wójcik w Galerii Katowickiej

– Udział najemców w cyklicznej imprezie Shopping Center Forum daje nam możliwość spotkania w jednym miejscu większości liczących się deweloperów oraz zarządców galerii handlowych. Podczas 2 dni można omówić wiele spraw dotyczących aktualnego bądź przyszłego najmu powierzchni handlowych w różnych punktach Polski – powiedział portalowi Retailnet Marek Szostak, dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

– Spotkanie z kompetentnymi, decyzyjnymi osobami daje szersze możliwości negocjacyjne. Ponadto spotkanie na Shopping Center Forum poszerza naszą wiedzę na temat planów deweloperów, co przekłada się na precyzyjne określenie naszej strategii rozwoju na przyszłość – dodał Marek Szostak.

Wójcik Fashion Group sp. z o.o. działa na rynku od 1987 roku. Do firmy należą trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich oferuje ubrania dla dzieci w wieku od 0,5 roku do 12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to ubrania w stylu young casual dla młodych osób w wieku 7–14 lat. Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia. Spółka za granicą otwiera butiki Ceremony na zasadzie franczyzy, a w kraju – własne. Średnia powierzchni salonów wynosi 70 mkw. W Polsce jedyny salon mieści się w krakowskim centrum handlowym Bonarka City Center. W ramach sieci Wójcik działa w Polsce 35 salonów własnych, 22 franczyzowe oraz 50 sklepów partnerskich i multibrandowych. Firma prowadzi sklep internetowy od 2010 roku, w którym są dostępne produkty wszystkich 3 marek.