Pełen przegląd rynku na Shopping Center Forum 2014 Fall Edition

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition

Na pół roku przed targami ponad 90 proc. powierzchni wystawienniczej na Shopping Center Forum 2014 Fall Edition zostało już wynajęte. W tym roku w czasie SCF będzie można spotkać się z przedstawicielami ponad 250 marek obecnych w galeriach handlowych. W jesiennej edycji Forum łącznie weźmie udział ponad 1,3 tys. osób z branży retail.

– Nasze Forum, jako jedyne w regionie CEE targi centrów handlowych, na stałe wpisało się w kalendarz inwestorów, deweloperów, zarządców i najemców. Jest to możliwe dzięki stworzeniu skutecznych kanałów komunikacji biznesowej, które oddajemy do dyspozycji uczestników Forum. Sukces SCF nie byłby możliwy bez stałej komunikacji wystawców z najemcami w portalu Retailnet.pl i Shopping Center Poland – mówi Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający SCF 2014 Fall Edition.

Jesienne SCF 2014 odbędzie się w dniach 17–18 września w warszawskim Centrum EXPO XXI. Wystawcami będą m.in.: Adept Investment, ECE Projektmanagement, Napollo (dawniej: Nap Invest Group), TK Development, P.A. Nova, DTZ Polska, Grupa Saller, Master Management Group, elbfonds Development, Carrefour, Inter Ikea Centre Polska, Atrium Poland Real Estate Management, Gemini Park/Siemacha, Immochan, Neinver, Echo Investment, Ghelamco, CBRE, Balmain Asset Management, Plaza Centers, Outlet Center Retail Management, Ptak Outlet, Multi Development Polska, Immofinanz, MM Consulting, TREI Real Estate, Budner Investment, Peppercorn Properties, BOIG, APCOA, Upper Finance, Q-RAILING Polska, StarNet Telecom/Grupa Energia. Stoiska zarezerwowały też już firmy Mayland Real Estate, Fabryka Biznesu, Griffin Real Estate, Reveal Systems, Eurocash Cash & Carry i Real 2B.

Sponsorem tegorocznego After Party kończącego pierwszy dzień SCF będzie ponownie firma Echo Investment.

Na stronie scf2014fall.retailnet.pl znajdują się wszystkie niezbędne informacje związane z organizacją wydarzenia. Witryna posiada regularnie aktualizowany plan stoisk. Pozawala także w łatwy sposób zamówić stoisko oraz karty wstępu. Na stronie znajduje się lista prezentowanych projektów handlowych oraz wystawców, którzy będą przedstawiać swoje centra handlowe podczas wydarzenia.

Shopping Center Forum, które odbywa się dwa razy w roku, jesienią oraz wiosną, skupia uwagę uczestników rynku centrów handlowych w Polsce. We wrześniowej edycji Shopping Center Forum 2013 uczestniczyło prawie 1,3 tys. osób – w tym 250 przedstawicieli najemców. Dwa dni imprezy wypełnione były prelekcjami, dyskusjami panelowymi, ale przede wszystkim rozmowami biznesowymi o mniej lub bardziej oficjalnym charakterze.

Sukces dotychczasowych edycji Forum w formule targowej pokazał, jak bardzo polskiej branży retail potrzebna jest duża impreza, pozwalająca na wymianę poglądów, prezentację projektów i ofert najbardziej istotnych dla rozwoju sektora nieruchomości handlowych. Kluczowym tematem Forum, największego w regionie CEE spotkania deweloperów z najemcami, jest oczywiście proces komercjalizacji i rekomercjalizacji centrów handlowych.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016