Neonet: 4 nowe salony w tydzień

Salon sieci Neonet

Salon sieci Neonet

Neonet, sieć sprzedaży RTV AGD i IT, otwiera 4 nowe sklepy w dużych miastach: flagowy salon we wrocławskim Sky Tower oraz 3 lokalizacje w Łodzi.

Nowe salony zostaną otwarte w przeciągu tygodnia. Tym razem sieć, która głównie operuje w segmencie poniżej 200 tys. mieszkańców, sięga po nowe lokalizacje: obszary wielkomiejskich osiedli.

20 marca 2014 roku we Wrocławiu otwarty zostanie sklep w galerii handlowej Sky Tower – salon, jak poinformowano, będzie jedną z najbardziej spektakularnych inwestycji Neonet w Polsce, zaprojektowano w nim m.in. bardzo dużą przestrzeń ekspozycyjną, strefy multimedialne i wyjątkowo szeroki asortyment. 27 marca otwarte zostaną także 3 sklepy w Łodzi, zlokalizowane przy dużych łódzkich osiedlach.

Salon otwierany w Sky Tower jest trzecim, po lokalizacjach w Astrze i E. Leclerc, sklepem firmy na terenie Wrocławia.

– Otwarcie salonu we wrocławskiej Galerii Sky Tower to dla nas szczególnie ważny biznesowo moment. Po pierwsze – ten bardzo nowoczesny salon będzie flagowym okrętem wprowadzanego w ostatnim okresie nowego formatu naszych sklepów. Stąd też jego prestiżowa lokalizacja właśnie w Sky Tower. Po drugie – prestiżowy punkt w mieście, z którego nasza sieć się wywodzi, to także symboliczny krok w nowym strategicznym kierunku. Jesteśmy już numerem 1 jeśli w segmencie mniejszych miast, poniżej 200 tys. mieszkańców – dziś sięgamy także po rynek największych lokalizacji – mówi Wojciech Kiestrzyń, wiceprezes zarządu Neonet.

– Wejście Neonetu do Galerii Handlowej Sky Tower jest kolejnym ważnym krokiem w realizowaniu strategii polegającej na uzupełnianiu naszej oferty handlowej. Wierzę w to, iż salon spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem naszych klientów  – mówi Małgorzata Danek, prezes zarządu Sky Tower SA.

W tydzień po otwarciu wrocławskiego salonu w Łodzi uruchomione zostaną pierwsze w tym mieście 3 lokalizacje: Inflancka 53, Centrum Handlowe E. Leclerc, Ul. Jana Kilińskiego 289 (okolice Kaufland) oraz Ul. Maratońska 109 (okolice CH Atut).

Neonet dotychczas rozwijał sieć sprzedaży w modelu skoncentrowanym na mniejszych lokalizacjach do 200 tys. mieszkańców. Obecnie sięga po nowy segment rynku i tworzy ofertę dla mieszkańców największych miast.

– Nasza filozofia się nie zmienia. Nadal wybieramy lokalizacje blisko klienta – tak, by w swoim sąsiedztwie mógł zrobić zakupy w standardzie nieustępującym niczym hipermarketom. Ten model, zakładający modernizację salonów, ciągłe poszerzanie asortymentu, „wydłużenie półki” dzięki platformie neonet.pl oraz bardzo duży nacisk na eksperckie doradztwo i usługi dodane, od lat sprawdza nam się w mniejszych miastach. Dziś chcemy go zaoferować także mieszkańcom tych największych – głównie klientom, którzy mieszkają w osiedlach poza ścisłym centrum. Nie będą musieli już jeździć po mieście do wielkich galerii handlowych, żeby obejrzeć i kupić sprzęt. W Neonet, po sąsiedzku, znajdą najlepszą, wyselekcjonowaną ofertę, a do tego bardzo dobre doradztwo specjalistów w połączeniu z usługami dodanymi, takimi jak montaż, instalacja czy konfiguracja komputera – mówi Wojciech Kiestrzyń.

Wrocławska spółka Neonet w ubiegłym roku obchodziła 10-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat w sklepach sieci zrealizowano łącznie ponad 10 mln transakcji. Obecnie w ramach sieci działa ponad 500 sklepów zlokalizowanych także w centrach i galeriach handlowych.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska