Rosną footfall i wyniki finansowe najemców Gemini Park Tarnów

Gemini Park Tarnów

Gemini Park Tarnów

Rekord odwiedzalności i wzrost wyników finansowych to efekt zimowych wyprzedaży, jakie miały miejsce od początku roku w Gemini Park Tarnów, centrum handlowym należącym do Gemini Holding. W stosunku do roku ubiegłego footfall w tym czasie wzrósł o 5 proc., a wyniki sprzedażowe skoczyły o blisko 6 proc.

– Okres zimowych wyprzedaży to już tradycyjnie czas, w którym nasz obiekt notuje szczególnie wysoką odwiedzalność. W tym roku pobiliśmy dotychczasowy rekord i w czwartek, 13 lutego, zanotowaliśmy blisko 20 tys. odwiedzin, co oznacza, że wstąpił do nas niemal co szósty mieszkaniec Tarnowa – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów. – Skutkiem udanych akcji wyprzedażowych jest podwyższenie wyników sprzedaży o blisko 6 proc. oraz wzrost odwiedzalności o 5 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego – dodaje Zbigniew Nowak.

Wysoki wskaźnik odwiedzalności w trakcie zimowych wyprzedaży przełożył się na wzrost wyników finansowych u najemców obiektu.

– Tegoroczne wyprzedaże w naszym salonie Reserved w tarnowskim centrum handlowym Gemini Park oceniamy bardzo dobrze. W porównaniu z ubiegłym rokiem odnotowaliśmy znaczące zainteresowanie naszą ofertą ze strony klientów, czego potwierdzeniem jest zarówno liczba wejść do salonu, jak i wzrost naszych obrotów w tym czasie – mówi Magdalena Stefańska-Lotkowska, reprezentująca LPP SA.

Podwyższone wyniki zanotowała również firma C&A. –  W okresie noworocznych wyprzedaży w 2014 roku odnotowaliśmy wzrost odwiedzalności, a co za tym idzie, również wzrost sprzedaży w porównaniu do okresu styczeń–luty w roku 2013 – mówi Izabela Adamska z firmy C&A.

Znaczący wzrost wyników zanotowali także przedstawiciele branży jubilerskiej. – W związku z okresem wyprzedażowym salon Yes  zanotował większą liczbę odwiedzających oraz ponad 20 proc. wzrost obrotów – mówi Anna Zając, kierownik salonu marki Yes w Gemini Park Tarnów.

Zadowoleni z wyników są także najemcy branż takich jak turystyka, które nie prowadzą klasycznych wyprzedaży sezonowych. – W styczniu br., podczas trwania w Gemini Park Tarnów akcji wyprzedażowej, nasz salon odnotował znaczący wzrost odwiedzalności oraz poprawę wyników finansowych. Mimo że w specyfice branży turystycznej nie mieszczą się typowe wyprzedaże sezonowe, to jednak faktem jest, że w tym czasie footfall w całej galerii wzrasta, dzięki czemu i w naszym punkcie handlowym pojawiło się ok. 30 proc. klientów więcej w porównaniu do stycznia roku ubiegłego. Ta wysoka odwiedzalność przełożyła się też na poprawę naszych wyników sprzedażowych, które wzrosły o ok. 25 proc. – mówi Dominik Kras, właściciel agencji turystycznej MyTravel.

Zdaniem najemców Gemini Park Tarnów sukces wyprzedaży to również efekt szeroko prowadzonej kampanii marketingowej zorganizowanej przez zarząd obiektu. – Działania podejmowane przez Gemini Park w zakresie reklamy i pozostałych form informacji klientów na temat naszych ofert w sklepie są satysfakcjonujące. Widać duże zaangażowanie i pomoc w zakresie organizacji kampanii marketingowych, które są widoczne na terenie miasta i okolic. Współpracujemy w temacie akcji na stronie internetowej centrum handlowego, jak również na facebooku – informuje I. Adamska. – Sprawne i kreatywne akcje marketingowe, informujące o noworocznych wyprzedażach, zauważalne były w całym mieście. Niewątpliwie miały one swoje przełożenie na jeszcze większe zainteresowanie naszą ofertą – dodaje M. Stefańska-Lotkowska z LPP SA.

Dzięki bardzo dobrej lokalizacji, doskonałej komunikacji autobusowej, sąsiedztwie największych osiedli mieszkaniowych o potencjale 40 tys. mieszkańców, CH Gemini Park Tarnów zyskało największy zasięg oddziaływania w regionie – 200 tys. osób w zakresie 20 minut i stało się liderem na lokalnym rynku.

– Ze względu na bardzo dużą popularność naszego obiektu wśród mieszkańców regionu dużą wagę przykładamy do działań realizowanych w ramach strategii komunikacji z klientem. Zakłada ona dotarcie do odbiorcy poprzez standardową reklamę outdoorową, media lokalne i społecznościowe, ale także niekonwencjonalne akcje wizerunkowe, m.in. Zamieszkaj w Gemini czy multimedialny projekt Gemini TV – mówi Zbigniew Nowak.

– Realizowane przez nas działania przekładają się zarówno na zwiększenie odwiedzalności i wyników obiektu, jak i wzrost popularności wśród sieci handlowych. Bezustannie prowadzimy rozmowy na temat wynajmu kolejnych powierzchni i uzupełniamy tenant mix obiektu – dodaje Z. Nowak.

Obecnie Gemini Park Tarnów tworzy blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych zlokalizowanych na 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu. W ostatnim czasie ofertę centrum wzbogaciły takie marki, jak Kornecki, Badura, Alior Bank Express, czy Apteka Hebe. W dniu rekordowej odwiedzalności – 13 lutego – swój sklep otworzyła też znana marka modowa Monnari.

Za wynajem Gemini Park Tarnów odpowiada GREM Gemini Real Estate Management we współpracy z BOIG Property Consulting oraz Cushman & Wakefield. Firma GREM Gemini Real Estate Management jest jednocześnie zarządcą centrum.

Przedstawiciele Gemini Holding będą wystawcami podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Swoje obiekty zaprezentują przy stoisku 4.6 i 4.7. Forum odbędzie się 17–18 września 2014 w Warszawie. Więcej o Forum TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska