Wizualizacja Atrium Felicity

Od 20 marca br. działalność rozpocznie najnowsze centrum handlowe w Lublinie. Atrium Felicity to centrum o zasięgu regionalnym, pierwsze tak duże w tym mieście. W ofercie Atrium Felicity znajdzie się komplet znanych marek modowych, takich jak: H&M (po raz pierwszy koncept H&M Home), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, pierwszy w Lublinie salon New Yorker czy wszystkie marki z grupy LPP (modowe: Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, aranżacji wnętrz: Home&You) oraz pierwszy w Lublinie salon Tommy Hilfiger.

Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewniają: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm, Hebe i Ziaja. W centrum znajdą się również najemcy z grupy EM&F: Empik oraz Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity będzie również hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin oraz market elektroniczny Saturn, a także kino wielosalowe Cinema City.

– Atrium Felicity to największy tego typu obiekt oddawany do użytku w tym roku w Polsce – mówi Magdalena Durczyńska, dyrektor Centrum Atrium Felicity. – Jest to pierwszy duży projekt Atrium w Polsce, realizowany zgodnie z europejskimi standardami Atrium. O jego sukcesie świadczą fakty: wysoki poziom komercjalizacji z kluczowymi na polskim rynku najemcami – obiekt jest już skomercjalizowany właściwie w pełni, sprawny przebieg procesu administracyjnego, zrealizowana wokół inwestycji infrastruktura. Atrium Felicity będzie nie tylko miejscem zakupów, ale również spędzania wolnego czasu. Stąd, zaplanowano rozbudowaną strefę kawiarni i restauracji, która zajmie blisko 2 tys. mkw. powierzchni.

Atrium Felicity będzie nie tylko miejscem zakupów, ale również spędzania wolnego czasu. Stąd zaplanowano rozbudowaną strefę kawiarni i restauracji, która zajmie blisko 2 tys. mkw. powierzchni. Pojawią się tam m.in. restauracja sieci Subway, Pizza Dominium, Sushi Ichiban, Sushi Wok, Olimp, KFC. Wśród kawiarni i restauracji w Atrium Felicity znajdą się również: Cukiernia Sowa (Cukiernia Ambasador), You&Me Caffe, Lodziarnia Grycan, La Piazza Bar Cafe Gelateria i RedBerry. W Atrium Felicity znajdzie się również znana wśród mieszkańców Lublina Restauracja Cleopatra.

Powierzchnia najmu galerii wyniosi 75 tys. mkw. Oferta obiektu obejmuje 120 sklepów i punktów usługowych. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman & Wakefield. Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited.

Z nowymi projektami Atrium Poland Real Estate Management będzie można zapoznać się podczas Shopping Center Forum 2014 na stoisku 6.2. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.