Galeria Warmińska
Galeria Warmińska

Marki prosto z europejskich stolic mody dostępne będą od września w Olsztynie. W Galerii Warmińskiej pojawią się kolekcje włoskich brandów – Versace oraz Roberto Cavalii. Wachlarz marek premium uzupełnią Pinko, Furla i Patrizia Pepe. W centrum handlowo-rozrywkowym znajdzie się także odzież sygnowana niemieckim brandem Oui.

– Kompletując najemców sektora modowego, kładziemy nacisk na ich różnorodność. Umowy z najemcami sektora premium to większa dostępność do luksusowych marek. Zwłaszcza że w większości przypadków będą to jedyne lokalizacje tych brandów w regionie – mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w spółce Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację Galerii Warmińskiej.

Wśród potencjalnych klientów Galerii Warmińskiej znajdą się nie tylko mieszkańcy Olsztyna oraz województwa, ale również miliony turystów, którzy rokrocznie odwiedzają stolicę Warmii i Mazur. Już od 5 września do ich dyspozycji będą wiodące polskie oraz światowe marki jak: Reserved, Zara, H&M, New Yorker, Smyk Megastore, Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home & You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pretty One, Pierre Cardin, Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Apart, W.Kruk, Yes, Bijou Brigitte, Swiss i wiele innych.

Dodatkowo na klientów czekać będzie 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową, klub fitness Kinetic oraz rozbudowana przestrzeń food court. Powstanie również dwukondygnacyjny parking na 1,2 tys. miejsc postojowych.