Najemcy zadowoleni z otwarcia sklepów w Atrium Felicity

CH Atrium Felicity

CH Atrium Felicity

Otwarto centrum handlowe Atrium Felicity w Lublinie. Łączna powierzchnia obiektu wynosi 172 tys. mkw., a cała działka należąca do centrum ma ponad 20 ha. Powierzchnia najmu galerii wynosi 75 tys. mkw. Na tak rozległej powierzchni znajduje się 120 sklepów i punktów usługowych, w tym hipermarket spożywczy oraz budowlano-dekoracyjny.

– Atrium Felicity jest bardzo ważnym projektem w naszym polskim portfolio, a jednocześnie to największy tego typu obiekt oddawany w Polsce do użytku w tym roku – mówi Katarzyna Cyz, prezes Atrium Poland Real Estate Management. – Jest to duży projekt, realizowany przez nas od podstaw, zgodnie z europejskimi standardami Atrium. O sukcesie projektu świadczą fakty: sprawny przebieg procesu administracyjnego, wysoki poziom komercjalizacji z kluczowymi na polskim i międzynarodowym rynku najemcami, zrealizowana wokół inwestycji infrastruktura.

Atrium Felicity mieści się we wschodniej części Lublina, przy jednej z jego głównych arterii komunikacyjnych – al.Witosa i ul. Grygowej. Obszar, na którym zrealizowana została inwestycja, przylega bezpośrednio do Specjalnej Strefy Ekonomicznej, która w sposób istotny przyczynia się do rozwoju gospodarczego miasta.

– Współpraca Miasta Lublin ze spółką Atrium już dziś przekłada się na korzyści widoczne dla mieszkańców – mówi Krzysztof Żuk, prezydent Lublina. – Dzięki wsparciu inwestora powstała m.in. nowoczesna infrastruktura drogowa na skrzyżowaniach ulic Witosa i Grygowej oraz Pancerniaków, droga serwisowa, a także nowoczesne schronisko dla zwierząt czy budynki administracyjne komendy miejskiej policji. Inwestycja ma też inny, tak potrzebny Lublinowi wymiar – to kolejne 1,2 tys. nowych miejsc pracy i szersza oferta handlowa zarówno dla mieszkańców miasta, jak i klientów z regionu oraz turystów, którzy zdecydują się odwiedzić Lublin.

– Otwarcie Atrium Felicity powiększy zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w rejonie Lublina do 240 tys. mkw. – mówi Agnieszka Olszewska, Associate z działu powierzchni handlowych w firmie Cushman & Wakefield, która odpowiadała za wsparcie procesu komercjalizacji Atrium Felicity. – Lubelski rynek nieruchomości handlowych rozwija się bardzo dynamicznie, a Atrium Felicity, będąc największym obiektem tego typu w mieście, ma szansę stać się najbardziej rozpoznawalną galerią w tym regionie. Poziom komercjalizacji Atrium Felicity w dniu otwarcia jest jednym z najlepszych wyników w kraju. Komplet najsilniejszych marek modowych, operator kinowy i silna oferta z sektora spożywczego oraz budowlano-dekoracyjnego z pewnością sprawią, że centrum cieszyć się będzie popularnością wśród klientów.

– Atrium Felicity wyraźnie wyróżnia się na tle innych centrów handlowych – mówi Michał Przepiórka, Oficer Rowerowy Miasta Lublin – Z całą pewnością mogę powiedzieć, że obiekt od samego początku wytycza wysokie standardy budowy centrów handlowych z udogodnieniami rowerowymi. Centrum zapewnia jeden z największych parkingów dla rowerzystów w mieście. Cieszy mnie też otwartość pracowników Atrium Felicity i dalsza chęć współpracy z UM Lublin.

Zatrudnienie w obiekcie podczas trwania budowy znalazło ok. 900 osób. Po otwarciu Atrium Felicity będzie miejscem pracy dla ok. 1,2 tys. osób.

W centrum Atrium zostanie otwartych wiele sklepów, które do tej pory nie były obecne w Lublinie.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, iż pierwszy sklep C&A w Lublinie zostanie otwarty w Atrium Felicity – mówi Zbigniew Klepacki, dyrektor ds. sprzedaży C&A Polska sp. z o.o. – Będzie to sklep jednopoziomowy z bardzo bogatą i korzystną cenowo ofertą modnych ubrań i dodatków dla całej rodziny. Wierzymy, iż szybko pozyskamy grono lojalnych klientów na tym nowym rynku.

– Strategia rozwoju sklepów stacjonarnych Saturn zakłada otwieranie obiektów w najlepszych lokalizacjach handlowych w Polsce – mówi Marek Skoczylas, Head of Real Estate Poland, Media Saturn Holding Polska sp. z o.o. – W ten sposób postrzegamy również centrum Atrium Felicity w Lublinie, które zasięgiem oddziaływania obejmie nie tylko mieszkańców samego miasta, ale również sąsiadujących miejscowości.

Najemcy z branży kosmetyczno-perfumeryjnej również wyrażają swoje zadowolenie z nowej lokalizacji.

– Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać dla naszej nowej perfumerii Sephora świetną lokalizację, jaką jest bez wątpienia Atrium Felicity – mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska. – Obecność w miejscach o wysokim potencjale jest częścią strategii rozwoju naszej firmy w Polsce. Dzięki niej jesteśmy w stanie zapewnić wysoką rentowność całej sieci i dotrzeć do nowych klientów. Nowa perfumeria Sephora, jak wszystkie inne, będzie oferowała szeroką gamę produktów, marek z całego świata, w tym także marki dostępne wyłącznie u nas.

– Dzisiaj w handlu liczy się przede wszystkim consumer experience, czyli doświadczenie zakupowe. Jest to jeden z niewielu czynników, dający realną przewagę konkurencyjną na rynku kosmetycznym. Realizuje to również nasza perfumeria w lubelskim Atrium Felicity – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. – Na 320 mkw. zaaranżowaliśmy świat selektywnych i popularnych marek kosmetycznych, który uzupełnia bogata oferta usług – gabinet SPA, manicure i Szkoła Makijażu. Udostępniliśmy klientom również nasze flagowe marki dostępne tylko u nas, m.in.: Clarins, Kanebo, Collistar i Rouge Bunny Rouge.

– Chcemy, aby Atrium Felicity było nie tylko centrum zakupów, ale również miejscem spędzania wolnego czasu – mówi Magdalena Durczyńska, dyrektor centrum handlowego Atrium Felicity. – Dlatego dużą wagę przywiązaliśmy do oferty restauracji i kawiarni. Sama strefa restauracyjna zajmie około 2 tys. mkw. powierzchni centrum.

Łącznie w centrum będzie 15 kawiarni i restauracji, m.in.: Cleopatra, Erbil Kebab, Ichiban Sushi, Ichiban WOK, KFC, Olimp, Pizza Dominium, Salad Story czy Subway, Carte d’Or, Cukiernia Ambasador, Grycan, La Piazza Bar-Cafe-Gelateria, You & Me Cafe.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016