foodpanda sprzedaż online

W pierwszych dwóch miesiącach 2014 roku Foodpanda uruchomiła swój serwis i aplikację mobilną na ośmiu nowych rynkach. Trzy z nich to kraje z regionu Europy Centralnej i Wschodniej.

Z początkiem roku serwis i aplikacja mobilna Foodpanda zostały uruchomione w Algierii, Azerbejdżanie, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, a także w Libanie, Ugandzie i Kazachstanie. W kolejnych miesiącach właściciele Foodpanda planują wejście serwisu i aplikacji na nowe rynki. Serwis należący do Rocket Internet został uruchomiony w maju 2012 roku. Firma działała wtedy w 20 krajach. 

„Jesteśmy firmą o zasięgu globalnym.” – powiedział Ralf Wenzel, globalny dyrektor zarządzający Foodpanda. „Dotarcie do nowych rynków, daje nam ogromną przewagę nad konkurencją. Przyspieszony wzrost Foodpanda jest dowodem na to, że nasz model działa i że nasi klienci korzystają z wygody, jaką im oferujemy.”

Foodpanda w ciągu 22 miesięcy rozprzestrzeniła się na 40 krajów, notując 100% wzrost. Współpracując z ponad 22 tysiącami  restauracji, Foodpanda jest obecnie światowym liderem na rynku zamawiania jedzenia z dostawą. Do tej pory właściciele startupu zgromadzili łącznie 48 milionów dolarów w dofinansowaniu pochodzących z funduszy inwestycyjnych venture capital, m.in. Investment AB Kinnevik i Phenomen Ventures. 

Foodpanda.pl to aplikacja mobilna i portal internetowy umożliwiający zamawianie posiłków z ponad 1 200 restauracji w Polsce, w tym m.in. z McDonald’s, Subway, Salad Story, Sphinx, Da Grasso czy Noodle w pudle. Foodpanda jest obecna w 40 krajach, na pięciu kontynentach. W Polsce serwis został uruchomiony w lutym 2013 roku.