Intersport kontynuuje ekspansję

Salon Intersport

Salon Intersport

W marcu br. spółka Intersport otworzyła 2 nowe sklepy w centrach handlowych. Tym samym całkowita powierzchnia sprzedaży sieci została powiększona do prawie 34 tys. mkw. Nowe lokalizacje Intersport uruchomiono w Galerii Amber w Kaliszu (pow. 600 mkw.) oraz w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie (pow. 887 mkw.).

– Optymalizujemy obecną sieć sprzedaży, uruchamiając nowe lokalizacje, zmniejszając lub zamykając nierentowne sklepy. Nasza oferta oparta jest głównie na dyscyplinach całorocznych, które cieszą się największym zainteresowaniem. Przebudowaliśmy sklepy, aby stworzyć na stałe kornery: piłkarskie, outdorowe, runningowe i fitnesowe. Zainwestowaliśmy w dobór oraz w szkolenia sprzedawców, którzy mają fachowo doradzać klientom w optymalnym wyborze sprzętu i odzieży. Liczymy więc, że mieszkańcom Kalisza i Lublina spodobają się sklepy Intersport i staną się naszymi stałymi klientami – powiedział Artur Mikołajko, prezes zarządu Intersport Polska SA.

Ponadto spółka, stawiając na nowe kanały komunikacji, uruchomił w tym roku mobilną aplikację Intersport dla aktywnych na iPhone’a i Androida, która umożliwia klientom szybki dostęp do aktualnych promocji sprzedażowych i serwisowych. Dzięki nowej funkcjonalności klienci mogą sprawdzić stan bonów do wykorzystania, które generowane są od wartości zakupów, aktualny obrót na koncie oraz status rozpatrzenia reklamacji.

Sieć Intersport Polska posiada obecnie 35 salonów sportowych w 23 największych miastach Polski. W 2014 roku o zdobyła I miejsce wśród sklepów sportowo-turystycznych w rankingu konsumentów Daymaker Index 2014.Przypomnijmy: w lutym br. Zarząd Intersport Polska SA poinformował, że według wstępnych szacunków spółka w 2013 roku wypracowała przychody ze sprzedaży towarów i usług w wysokości 219 866 tys. zł.

Reklama

Galeria Jurajska