Vistula Group otworzyła 5 salonów w jeden dzień

Vistula

Vistula

Vistula Group S.A. stawia na zrównoważony rozwój sieci własnej i franczyzowej salonów pod marką Vistula i Wólczanka, jednocześnie realizując plan ekspansji na rok 2014. Zeszłotygodniowe otwarcia są potwierdzeniem przyjętej strategii rozwoju spółki.

Sieć salonów mody męskiej Vistula w dniu 20 marca powiększyła się o salon w Galerii Amber w Kaliszu, który należy do sieci własnej, oraz o salon franczyzowy w CH Jantar w Słupsku. To już 2. salon Vistula w sieci franczyzowej spółki. Marka w sumie liczy 76 salonów, w tym 2 placówki franczyzowe. Vistula swój rozwój w roku 2014 rozpoczęła otwarciem 1 marca salonu w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu.

Marka Wólczanka powiększyła sieć salonów o 3 lokalizacje. Otwarte zostały butiki w Galerii Amber w Kaliszu i w CH Felicity w Lublinie oraz salon franczyzowy w CH Jantar w Słupsku. Obecnie sieć marki Wólczanka liczy 76 salonów, w tym 2 salony franczyzowe i 5 wysp w galeriach handlowych i na lotniskach.

Po czwartkowych otwarciach sieć salonów Vistula Group SA powiększyła się o 5 lokalizacji oraz o niemal 360 mkw.

Do końca 2014 roku spółka planuje otwarcia 3 kolejnych salonów Vistula i 4 butików Wólczanka. Najbliższe otwarcie już pod koniec marca w Siedlcach, gdzie znajdą się salony franczyzowe Vistula i Wólczanka.

Spółka Vistula Group SA jest właścicielem marek W.Kruk, Vistula, Wólczanka oraz Deni Cler. Firma na koniec 2013 roku posiadała 274 salony o łącznej powierzchni sprzedażowej wynoszącej 25 tys. mkw.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016