Sklepy 50 style w nowej odsłonie

Sklep 50 style w nowej odsłonie

Sklep 50 style w nowej odsłonie

Sieć sklepów multibrandowych 50 style, należąca do firmy Marketing Investment Group, przechodzi metamorfozę. Zmiany obejmują także elementy identyfikacji wizualnej oraz wystrój sklepowych wnętrz. Pierwsze dwa sklepy 50 style w nowej odsłonie zostały otwarte w toruńskim centrum handlowym Bielawy oraz w centrum handlowym w Żarach. Kolejny, 55. sklep, ruszył 20 marca, w CH Felicity w Lublinie. Zajął powierzchnię ponad 400 mkw.

Firma Marketing Investment Group postanowiła przekształcić dotąd wolumenową sieć sklepów 50 style w przestrzeń bardziej nowoczesną i odpowiadającą potrzebom klienta XXI wieku. Inspiracją i punktem wyjścia była dla grupy MIG mnogość różnych styli i kombinacji odzieżowych, które widoczne są w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym.

Zmiany w 50 style obejmują nie tylko ofertę produktową, ale także elementy identyfikacji wizualnej oraz wystrój sklepowych wnętrz. „All people, all places, all styles, 50 style” – nowe hasło przewodnie zostało oparte na uniwersalności marki 50 style i różnorodności jej oferty. Nową formę przybiera również logo. Metamorfozie uległo całe wnętrze sklepu. Począwszy od prezencji ścian i podłóg, przez rozmieszczenie towaru, na elementach dekoracyjnych skończywszy – całość utrzymana jest w biało-żółtej tonacji.

Sklep 50 style w nowej odsłonie

Sklep 50 style w nowej odsłonie

Właścicielem wszystkich sklepów 50 style jest Marketing Investment Group Sp. z o. o. S.K.A. – wyłączny dystrybutor marek New Era, O’Neill, Timberland, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Umbro, Lotto, Head, Confront, Feewear, a także właściciel sieci salonów Sizeer i Symbiosis.

Reklama

Galeria Jurajska