220 tys. klientów odwiedziło już Atrium Felicity

CH Atrium Felicity

CH Atrium Felicity

W czwartek, 20 marca br., centrum handlowe Atrium Felicity otworzyło swoje drzwi dla klientów. Na 75 tys. mkw. powierzchni handlowej powitało ich ponad 100 sklepów najpopularniejszych marek. Było to największe otwarcie tego typu obiektu, zaplanowane na 2014 rok. W ciągu pierwszych 4 dni funkcjonowania Atrium Felicity odwiedziło 220 tys. klientów.

– Kilka lat temu inwestor w pełni dotrzymał obietnic złożonych miastu – powiedział Krzysztof Żuk, prezydent Lublina. – W sposób modelowy wykonał infrastrukturę drogową wokół obiektu, zapewniając tym samym bezkolizyjną dostępność do centrum. Tego typu inwestycje tworzą potencjał gospodarczy miasta, budują jego atrakcyjność wobec regionu i bliskiej zagranicy, jaką jest Ukraina.

– Atrium Felicity to nie tylko piękna przestrzeń, ale również kilkanaście nowych marek, których do tej pory nie było w Lublinie. Są to m.in. takie marki, jak: Auchan, Saturn, Zara, Pull&Bear, Bershka, Massimo Dutti, New Yorker, C&A, Tommy Hilfiger, Hebe czy Super-Pharm – powiedziała Katarzyna Cyz, prezes Atrium Poland Real Estate Management.

– Myślę też, że nie było takiej przestrzeni, jaką oferuje Atrium Felicity, dzięki temu Lublin poszedł o kilka kroków naprzód, jeśli chodzi o jakość i nowoczesną przestrzeń do zakupów – mówi Katarzyna Cyz, prezes APREM. – To miasto ma naprawdę olbrzymi potencjał, co wszyscy widzimy i podziwiamy. Wszystkie te inwestycje w mieście – to dzięki nim miasto zaczyna żyć zupełnie innym rytmem. Atrium Felicity to pierwsza inwestycja Atrium, realizowana w Polsce od podstaw, ale też największa w całym regionie i w naszym portfolio, bo ma aż 75 tys. mkw. powierzchni handlowej. Atrium jest właścicielem długoterminowym. Nie tylko budujemy, ale i zarządzamy sami centrami, które posiadamy. Z dzisiejszym otwarciem Atrium Felicity, mamy w Polsce już 23 centra handlowe.

Generalny wykonawca obiektu, członek zarządu Strabag sp. z o.o., powiedział: – To zwieńczenie 17. niezwykle pracowitych i pełnych wyzwań miesięcy, w czasie których mieszkańcy Lublina mogli przyglądać się budowie jednego z najważniejszych obiektów handlowych w mieście. Atrium Felicity jest czwartym centrum handlowym będącym dziełem Strabag w Lublinie, a 35 obiektem handlowym, jaki zrealizowaliśmy w niespełna 30-letniej historii naszej działalności w Polsce. Z przyjemnością współpracowaliśmy z inwestorem Atrium Poland Real Estate Management. Wiedząc o dalszych, ambitnych planach inwestycyjnych spółki, liczymy, że będziemy mogli kooperować także w przyszłości.

W Polsce Atrium posiada 23 działające obiekty handlowe. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile, Atrium Plejada w Bytomiu, a teraz również Atrium Felicity w Lublinie. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 498 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi rozbudowę Atrium Copernicus w Toruniu.

Z nowymi projektami Atrium Poland Real Estate Management będzie można zapoznać się podczas Shopping Center Forum 2014 na stoisku 6.2. Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016