Salon Desigual
Salon Desigual, fot. Desigual

W Polsce po wielu zapowiedziach otwarto pierwszy regularny salon marki odzieżowej Desigual. Sklep został otwarty w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. Salon znajduje się na pierwszym piętrze obiektu w pasażu Wisła i zajmuje powierzchnię 234 mkw.

Choć marka oferuje poza odzieżą damską także ubrania dla mężczyzn i dzieci, to obecnie w warszawskim salonie można zakupić wyłącznie produkty dla kobiet. Jak ustaliła redakcja Retailnet, asortyment dla mężczyzn i dzieci będzie dostępny w ciągu najbliższych miesięcy.

Do tej pory na polskim rynku działały 3 salony outletowe tej firmy. Wszystkie znajdują się w centrach wyprzedażowych Factory – w Warszawie, Krakowie oraz Poznaniu. Polscy klienci mogą w nich kupić produkty z poprzednich kolekcji po znacznie obniżonych cenach.

Desigual to hiszpańska marka, która powstała w 1984 roku. Jej założycielem jest Thomas Meyer. Znakiem rozpoznawczym brandu są wielokolorowe ubrania i dodatki. Projektanci brandu łączą odważnie kolory, tworząc często bardzo kontrastowe wzory.

Marka należąca do firmy Desigual HQ posiada swoje sklepy na całym świecie – m.in. w Amsterdamie, Barcelonie, Berlinie, Lizbonie, Londynie, Madrycie, Mediolanie, Moskwie, Nowym Jorku, Paryżu, Rzymie, San Francisco, Singapurze, Tokio i wielu innych metropoliach. Łącznie na świecie działa blisko 400 salonów marki Desigual, wliczając w to salony regularne oraz outletowe.

Największy sklep marki działa w Madrycie – i zajmuje ponad 2 tys. mkw. Ponadto brand obecny jest w tysiącach sklepów multibrandowych na całym świecie – m.in. w sieci sklepów Peek&Cloppenburg. Produkty marki można też kupić w Polsce w kilku sklepach internetowych, m.in. Zalando.pl czy Answear.com. Desigual prowadzi także sprzedaż produktów poprzez oficjalny e-sklep marki.