Popularna na świecie sieć Paul wchodzi na polski rynek

Piekarnia sieci Paul

Piekarnia sieci Paul

Popularna na całym świecie sieć Pâtisserie Paul, obecna na rynku od ponad 120 lat, otworzy swój pierwszy sklep z pieczywem w Polsce. Sieć Paul została zapoczątkowana w 1889 roku przez Charlemagne Mayot przy rue de la Mackellerie w Croix, niedaleko Lille we Francji i liczy obecnie 450 placówek na rodzimym rynku oraz 180 lokali usytuowanych w wielu krajach Europy, Azji, Afryki, Ameryki Północnej i Środkowej. Marka obecna jest zarówno przy ulicach, jak i w galeriach handlowych.

Jak ustaliła redakcja Retailnet, spółka LS travel foodservice Poland, która będzie odpowiadać za rozwój sieci w Polsce, otworzy pierwsze lokale marki w Warszawie.

– Obecnie LS Travel jest w trakcie wyboru najodpowiedniejszego miejsca na otwarcie pierwszego butiku z pieczywem. Będzie to miejsce zlokalizowane w centrum Warszawy. W przyszłości LS Travel planuje otwarcia sklepów marki także w centrach handlowych. Jednakże będą to tylko lokalizacje ekskluzywne, wpisujące się w filozofię marki – mówi w rozmowie z Retailnet przedstawiciel firmy LS Travel.

Dyrektor generalny LS travel foodservice Poland zapowiada otwarcie 15 lokalizacji, koncentrując się głównie na rynku warszawskim.

Historia marki Paul to historia rodziny Holder, piekarzy, którzy od 5 pokoleń propagują tradycyjne francuskie pieczywo na całym świecie. Od Miami po Londyn, od Tokio do Dubaju – czarne eleganckie witryny są synonimem wysokiej jakości wypieków i znakiem rozpoznawczym marki Paul. Firma podczas ponad 120 lat działalności systematycznie rozszerzała swój asortyment o różnorodną ofertę tart, crepes, słodkich wypieków, świeżych kanapek i sałatek. Firma koncentruje się na tym, by lokale Paul były jednymi z najmodniejszych miejsc w danym mieście.

Spółka LS travel foodservice Poland obecnie jest właścicielem 76 lokali gastronomicznych na terenie całej Polski. W swoim portfolio posiada 9 brandów, tj. Cheers Bar, Rest&Wine, Voyage Cafe, Flying Bistro, Business Shark, The Flame, Furore!, So! Coffee oraz Bread&Co. Lokale usytuowane są przy ważnych punktach komunikacyjnych (porty lotnicze i dworce kolejowe) oraz w centrach handlowych i przy głównych arteriach miejskich.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska