Salon Douglas
Salon Douglas

– Douglas, największa sieć perfumerii w Polsce i wieloletni uczestnik Shopping Center Forum, ceni sobie formę spotkań podczas targów połączonych z prezentacjami nowych projektów, spotkaniami biznesowymi i networkingiem – powiedziała portalowi Retailnet Katarzyna Dąbrowska, Expansion&Investment Director Douglas Polska sp. z o.o.

– Od pewnego czasu obserwujemy pozytywny trend na rynku we współpracy z poszczególnymi wynajmującymi, polegający na zwiększeniu wspólnych działań marketingowych oraz przepływu i dzielenia się informacjami na temat wyników centrów handlowych. Liczymy, że już niedługo stanie się to standardem na rynku, a informacje o odwiedzalności w centrum handlowym będą ogólnodostępne dla najemcy – dodała Katarzyna Dąbrowska.

Douglas Polska prowadzi w Polsce 108 sklepów o zróżnicowanych formatach w 56 miastach. Wynajmuje blisko 30 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i w lokalach przy ulicach handlowych. W swoim asortymencie ma ponad 70 marek na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, Sensai Kanebo International). Douglas jest też właścicielem w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej. Sieć zatrudnia blisko 1,2 tys. osób. Na świecie funkcjonuje od ponad 60 lat.

Shopping Center Forum, które odbywa się 2 razy w roku: jesienią oraz wiosną, skupia uwagę uczestników rynku centrów handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Najbliższe targi Shopping Center Forum Fall Edition 2014 odbędą się w dniach 17–18 września w warszawskim Centrum EXPO XXI. Więcej informacji znajduje się tutaj.