Szybsze transakcje w sklepie internetowym Piotr i Paweł

Sklep internetowy Piotr i Paweł

Sklep internetowy Piotr i Paweł

Klienci e-sklepu mogą jako pierwsi w Polsce zapłacić za swoje zakupy spożywcze za pomocą PayPal. Teraz w supermarkecie internetowym rachunek można uregulować bez odrywania się od zakupów. System gwarantuje kupującym szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze transakcje. Już wkrótce płatności będzie można dokonać zaledwie jednym kliknięciem.

– Wierzymy, że klient dokonujący zakupów w e-commerce oczekuje maksymalnej wygody, zarówno w kompletowaniu koszyka, jak i finalizacji płatności na stronie. Właśnie dlatego, jako pierwszy e-sklep z segmentu FMCG w Polsce, wdrożyliśmy metodę płatności PayPal. Jest ona kolejnym udogodnieniem przyspieszającym regulację rachunków i realizację zamówień, zarówno dla klientów z Polski, jak i z zagranicy. Zależy nam, by zakupy u nas były prawdziwą przyjemnością dla internautów – powiedział Łukasz Zawolski, dyrektor sprzedaży internetowej sieci Piotr i Paweł.

Kupujący u Piotra i Pawła mogą skorzystać zarówno z klasycznego systemu płatności PayPal, jak i szeregu innych udogodnień. Nowym klientom supermarket umożliwia szybkie, automatyczne logowanie i rejestrację konta na podstawie danych z PayPal. Klienci sklepu, którzy posiadają już konta Piotr i Paweł, zyskują natomiast możliwość połączenia ich ze swoimi kontami PayPal i korzystania z bezpieczniejszych płatności online w swoim ulubionym internetowym supermarkecie. Ponadto, w wirtualnych koszykach dostępny jest skrót zakupowy, pozwalający uniknąć wypełniania długich formularzy transakcyjnych. Klienci zaoszczędzą czas, który będą mogli spożytkować np. na uważne zaplanowanie menu lub upewnienie się, czy mają w koszyku wszystko, czego potrzebują.

Wprowadzone przez supermarket Piotr i Paweł rozwiązanie stanowi odpowiedź na panujący rynkowy trend. Raport opracowany przez firmę Ipsos na zlecenie PayPal wykazał, że coraz częściej kupujemy produkty spożywcze przez internet. Stopę wzrostu tego segmentu sprzedaży szacowano w 2013 roku na 29 proc. Dla porównania, prognozy dla drugiego najszybciej rosnącego obszaru, czyli produktów dla zdrowia i urody, przewidywały wzrost rzędu 11 proc. Dzieje się tak m.in. dzięki szybkiemu rozwojowi technologii ułatwiających zakupy – również przez urządzenia mobilne. Płatności stają się coraz bezpieczniejsze, a dokonywanie ich coraz bardziej intuicyjne.

Już wkrótce, dzięki rozwiązaniom PayPal, w sklepie internetowym Piotr i Paweł będzie można zapłacić za produkty bez konieczności przenoszenia się na stronę systemu rozliczeń w celu autoryzacji transakcji. Płatności będziemy dokonywać dosłownie jednym kliknięciem.

– Jako lider w dziedzinie płatności online doskonale rozumiemy, jak ważne są dziś dla klientów szybkość i wygoda dokonywania transakcji, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Bardzo cieszymy się, że klienci sklepu internetowego Piotr i Paweł jako pierwsi mogą korzystać z naszych rozwiązań. Uważamy, że płatność powinna być tak przyjemna, jak same zakupy – wyjaśnia Matt Komorowski, szef sprzedaży PayPal w Europie Środkowej.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 100 sklepów w 15 województwach w całej Polsce. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc. E-sklep odnotował 19,5-proc. wzrost obrotu do poziomu prawie 50 mln. Zakupy przez internet są dostępne w każdym miejscu w Polsce. W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski. Wartość brandu wynosi 294 mln zł.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016