Salon Quiosque w Centrum Handlowym Auchan Łomianki

Salon Quiosque w Centrum Handlowym Auchan Łomianki

Salon Quiosque w Centrum Handlowym Auchan Łomianki

Do grona najemców podwarszawskiej galerii handlowej Auchan dołączyła nowa marka odzieżowa. Salon Quiosque, oferujący odzież dla kobiet, zajął powierzchnię 148 mkw. Za komercjalizację Centrum Handlowego Auchan Łomianki odpowiada Immochan Polska.

Salon Quiosque charakteryzuje się nową aranżacją wnętrza. – Dążymy do tego, aby nasze sklepy nie były tylko miejscem dokonywania zakupów. Mamy ambitny cel, aby stworzyć w nich wręcz domową atmosferę. Chcemy to osiągnąć m.in. poprzez „rozjaśnienie” wnętrz pastelowymi barwami, włączenie drewnianych elementów i wykorzystanie specjalnie zaprojektowanych mebli oraz lamp – powiedziała Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor ds. handlu i marketingu Quiosque.

Zgodnie z przyjętą strategią salony Quiosque zwiększają swoją powierzchnię. Obecnie marka nie otwiera już salonów mniejszych niż 120 mkw. w galeriach handlowych i 100 mkw. na ulicach miast. Większy metraż pozwolił na wprowadzenie innowacyjnych pomysłów, np. przymierzalni dla matek z dziećmi czy kącika dla osoby towarzyszącej klientce.

Tworząca wyłącznie kobiece kolekcje marka Quiosque działa na polskim rynku odzieżowym już od ponad 20 lat. Właścicielem marki jest firma P.B.H. SA. W ramach sieci sklepów własnych i franczyzowych działa 107 punktów sprzedaży marki Quiosque.

Centrum Handlowe Auchan Łomianki zostało otwarte w 2012 roku. CH Auchan Łomianki mieści się przy Brukowej 25 w podwarszawskich Łomiankach. Klienci na 30 tys. mkw. powierzchni handlowej mają do dyspozycji blisko 100 sklepów znanych na rynku marek. Wśród nich znajdują się m.in. H&M, Smyk, Reserved, Mohito, C&A, Home&You, Sephora, Apart, Kruk, Camaieu, CCC, Wojas, Ryłko, Symbiosis, Centro, Kari, Vistula/Wólczanka, Bytom, Orsay, Promod, Calzedonia, Intimissimi, Yves Rocher, Inglot, Barakuda czy Empik. Centrum handlowe posiada 1820 miejsc parkingowych, w tym 25 dla osób niepełnosprawnych. Ofertę CH Auchan Łomianki wzmacnia hipermarket Auchan. Galeria jest wyposażona w wiele nowoczesnych udogodnień, między innymi podwieszony pod sufitem okrągły ekran LED (tzw. ring screen), interaktywne plany galerii czy plac zabaw dla najmłodszych z multimedialną podłogą interaktywną.

Firma Immochan będzie wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Projekty firmy będzie można zobaczyć na stoisku 4.4.

Reklama

Galeria Jurajska