Budowa Galerii Bronowice
Budowa Galerii Bronowice

Kolejni najemcy dołączyli w marcu br. do Galerii Bronowice, najnowszego krakowskiego centrum handlowego. Wzmocniona została przede wszystkim reprezentacja branży fashion, pojawił się również punkt Lotto. Łącznie nowe lokale zajęły powierzchnię około 417 mkw., z czego najmniejszy jest oddział Totalizatora Sportowego – około 6 mkw.

Jednym z nowych punktów na mapie Galerii Bronowice jest pierwszy w Polsce multibrandowy sklep Tom & Paul’s. To nowa marka na rynku odzieżowo-tekstylnym, która powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie polskich konsumentów na wysokiej jakości odzież w mocno konkurencyjnych cenach. Sklep znajduje się na parterze galerii i zajmuje powierzchnię ok. 260 mkw.

26 marca do grona fashionowych najemców dołączył także mark Quiosque – salon o powierzchni ok. 150 mkw. położony jest na pierwszym piętrze galerii. Tworząca wyłącznie kobiece kolekcje marka Quiosque działa na polskim rynku odzieżowym już od ponad 20 lat. Właścicielem marki jest firma P.B.H. SA. W ramach sieci sklepów własnych i franczyzowych działa 107 punktów sprzedaży marki Quiosque.

Tom & Paul’s, Quiosque i Lotto to kolejne z kilkunastu sklepów, które – już po otwarciu Galerii Bronowice – dołączyły do grona jej najemców. W ostatnim czasie pojawiły się tu m.in.: Ziaja dla Ciebie, Przeróbki Krawieckie, Produkty Benedyktyńskie, Bartek, Sizeer, Monnari, Butik I Like oraz Organique. A już niebawem – nowe otwarcia.

Sklep Tom & Paul’s
Sklep Tom & Paul’s

Galeria Bronowice to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 60 tys. mkw. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta. Oferta Galerii to 150 sklepów (docelowo), kawiarni i restauracji. Klienci mogą też skorzystać z nowej propozycji, nieobecnej w innych galeriach handlowych miasta, związanej ze sztuką i rozrywką. Inwestorem jest Auchan Polska sp. z o.o. Oddział Immochan w Piasecznie. Galeria Bronowice została otwarta 30 listopada 2013 roku; w pierwszy weekend odwiedziło ją ponad 90 tys. osób.

Immochan jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Firma zaprezentuje swoje projekty handlowe na stoisku 4.4.