Kolekcja Coccodrillo
Kolekcja Coccodrillo

Marka Coccodrillo, oferująca odzież dziecięcą, kontynuuje rozwój swojej sieci sprzedaży. Od początku 2014 roku w Polsce otwarto 6 nowych salonów. W planach jest oddanie do użytku 40 nowych sklepów, przy czym 10 ma zostać uruchomionych już w I kw. tego roku.

W przypadku realizacji wszystkich założeń na koniec roku w Polsce działać będzie ponad 220 salonów Coccodrillo. Od stycznia 2014 spółka CDRL, właściciel marki, uruchomiła nowe sklepy w Gdańsku, Tarnowie, Pułtusku, Prudniku, Garwolinie i Kędzierzynie-Koźlu. 4 z nich prowadzą partnerzy na zasadach franczyzy, 2 zaś należą bezpośrednio do CDRL SA.

Nowe sklepy tradycyjnie zlokalizowane zostały w centrach handlowych lub przy głównych, skupiających ruch ulicach. Spośród otwartych niedawno butików w centrach handlowych działają 2: jeden w gdańskim CH Madison, a drugi w tarnowskiej Galerii Tarnovia.

Znacząca rozbudowa sieci salonów na początku roku, jak poinformowano redakcję Retailnet, wiąże się między innymi z wprowadzeniem nowych kolekcji i rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego.

Dodatkowo CDRL przygotowuje się do otwarcia 8 kolejnych sklepów. 2 z nich zlokalizowane zostaną w centrach handlowych: jeden w gliwickim parku handlowym Europa Centralna, a drugi w Galerii Malborskiej. Pozostałe 6 będzie dostępne dla klientów w Wejherowie, Słupsku, Przasnyszu, Ostrowie Mazowieckim, Tomaszowie Mazowieckim i Radomsku. Zdecydowaną większość z nich, bo 6, poprowadzą agenci, przyczyniając się do zwiększenia liczby sklepów franczyzowych działających pod szyldem Coccodrillo. Obecnie jest ich już 117. Sieć własna CDRL liczy natomiast 72 salony. Według założeń bieżący rok ma być lepszy od poprzedniego, kiedy to łącznie powstało 28 nowych punktów. Większość z nich stanowią sklepy franczyzowe i tendencja ta utrzymywana będzie także najbliższym czasie.

Marka Coccodrillo zyskuje popularność nie tylko w Polsce. Sklepy z jej logo coraz częściej otwierane są bowiem poza granicami naszego kraju.

– Obecnie największe nadzieje wiążemy z rynkami czeskim i rumuńskim – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA.

– W bieżącym roku w każdym z tych krajów planujemy otworzyć po 6 nowych salonów. Oprócz tego przygotowujemy 5 kolejnych punktów na Słowacji, 2 w Bułgarii i 1 na Węgrzech.

Obecnie poza granicami Polski działa 127 placówek Coccodrillo. CDRL w bieżącym roku planuje liczbę tę zwiększyć o 20 kolejnych. W większości będą to salony franczyzowe. Firma planuje, by do grudnia 2014 roku jej sieć krajowa i zagraniczna liczyła łącznie ponad 365 punktów.