Subway w kolejnych centrach handlowych

Subway

Subway

Sieć Subway rozpoczyna wiosenny sezon dwoma otwarciami w nowych centrach handlowych. 5. już restauracja w Lublinie ruszyła 20 marca wraz z otwarciem centrum handlowego Atrium Felicity. Nowy lokal zajmuje 40 mkw. w strefie food court. Natomiast o 8 mkw. mniejszy będzie punkt zlokalizowany w strefie gastronomicznej w centrum handlowym w Siedlcach. Zacznie on działać z końcem marca. To pierwszy lokal Subway w mieście.

– Centrum handlowe jest często pierwszym miejscem, w którym klienci mogą zapoznać się z naszą ofertą. To dobry punkt wyjścia dla dalszego rozwoju marki w innych lokalizacjach w danym mieście – powiedział Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój sieci w Europie Środkowo-Wschodniej.

Obie nowe restauracje urządzone są w stylu Metropolitan, nawiązującym do miejskiego, dynamicznego charakteru marki. W ich ofercie, obok dobrze znanych sandwiczy, menu śniadaniowego, słodkich wypieków, sałatek oraz napoi, znajdą się także wprowadzane ostatni przez markę nowości – sandwicze przygotowywane na płaskim chlebie Flatbread oraz nowy dodatek: awokado. Oba produkty zostały wprowadzone na rynek Europy Środkowo-Wschodniej po uzyskaniu pozytywnych opinii polskich konsumentów.

Pierwsza restauracja Subway w Polsce powstała w 2000 roku w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy 83 punkty w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie.

Historia marki Subway rozpoczyna się w 1965 roku w Bridgeport w stanie Connecticut (USA). Wtedy właśnie przedsiębiorczy siedemnastolatek Fred DeLuca otwiera „Pete’s Super Submarines”, bar z sandwiczami przypominającymi łodzie podwodne, żeby zdobyć pieniądze na studia. Pomaga mu w tym przyjaciel Peter Buck. Restauracja szybko zdobywa popularność, otwierają się kolejne lokale, a nazwa zostaje skrócona do Subway.

W kolejnych latach powstaje system franczyzowy, dzięki któremu sieć rozwija się błyskawicznie. Koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie. Dziś sieć Subway liczy ponad 41 tys. restauracji w 104 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie.

Reklama

Galeria Jurajska