Karol Kalicki, Upside Property: Galerię Słupsk czeka wiele zmian, w tym nowi najemcy

Karol Kalicki, prezes Upside Property

Karol Kalicki, prezes Upside Property

Na temat kondycji Galerii Słupsk – jednego z trzech obiektów handlowych należących do firmy Upside Property – rozmawiamy z Karolem Kalickim, prezesem zarządu i założycielem spółki.

Galeria Słupsk obchodziła kilka miesięcy temu pięciolecie istnienia. Obecnie trwa proces rekomercjalizacji tego obiektu. Na jakie zmiany mogą liczyć klienci?

– Niedawno minęło 5 lat od otwarcia Galerii Słupsk i jest to dobry moment na podsumowanie i wytyczenie kierunku działania tego centrum w kolejnych latach. Teraz znamy lepiej możliwości i oczekiwania słupszczan, dzięki czemu możemy jeszcze lepiej dopasować ofertę naszej galerii. Staramy się posiadać inną ofertę niż konkurencja. Przede wszystkim, będąc w samym sercu miasta, posiadamy wielki potencjał lokalizacyjny. Jedną z planowanych nowości będzie otwarcie na ponad 1000 mkw. nowoczesnego klubu fitness, co w Słupsku stanowić będzie obecnie ofertę absolutnie unikatową. Operatorem zostanie My Gym, a koncepcja klubu będzie podobna do tego w Galerii Rumii (znajduje się tam klub sieci Tiger Gym – przyp. red.), czyli oparta na urozmaiconym programie zajęciowym oraz najnowocześniejszym na rynku sprzęcie.

Czy pojawią się też najemcy nieobecni dotychczas na słupskim rynku?

– Zależy nam na tym, żeby posiadać ofertę odróżniającą nas od innych projektów. Dlatego podpisaliśmy umowę z nową i bardzo dynamicznie rozwijającą się siecią drogerii Hebe. Będzie to pierwszy w Słupsku sklep tej sieci. Planowany jest także rebranding sklepu spożywczego. Do tej pory działająca tam Delima zmieni się w bardziej dostępną cenowo Stokrotkę. Stwierdziliśmy, że formuła supermarketowa będzie dla tego miasta bardziej odpowiednia niż wcześniejszy sklep delikatesowy.

Z początkiem działalności słupski obiekt oferował dość znaczną strefę food court. Obecnie w galerii działa tylko kilka lokali gastronomicznych. Czy planowane jest uzupełnienie tej strefy nowymi najemcami?

– Dotychczasowa strefa food court wraz z kilkoma dodatkowymi lokalami zostanie przeorganizowana na potrzeby wspomnianego wcześniej fitness klubu. Naszym zdaniem będzie to bardziej efektywne wykorzystanie tej powierzchni. Użytkownicy tego klubu będą stanowić stałą i regularnie odwiedzającą galerię bazę klientów. Jeżeli chodzi o funkcję gastronomiczną, to poza kawiarniami, które działają już w obiekcie, rozważamy wprowadzenie jednego lub dwóch najemców. Nie planujemy jednak obecnie tworzyć szerokiej strefy food court. Na podstawie obserwacji rynku oraz własnych doświadczeń oceniamy, że formuła większych stref gastronomicznych w miastach średniej wielkości spotyka się z ograniczonym zainteresowaniem.

Czy będą to marki gastronomiczne o zasięgu ogólnoświatowym, czy raczej lokalne firmy gastronomiczne, które dobrze radzą sobie na tamtejszym rynku?

– Planujem,y aby w Galerii Słupsk zostały otwarte lokale polskich sieci gastronomicznych, ewentualnie wybranych firm lokalnych.

Galeria Słupsk o powierzchni 36 tys. mkw. zapewnia swoim klientom 60 lokali na trzech poziomach handlowych oraz dwupoziomowy parking. W galerii znajdują się sklepy popularnych marek, m.in. Reserved, Cropp, Mohito, House, Empik, C&A, RTV Euro AGD, Home&You, Pepco. Operatorem spożywczym w obiekcie są delikatesy Delima.

Reklama

Galeria Jurajska