Produkty Tesco będą dostępne online za pośrednictwem serwisu Kwit.pl. Jest to internetowa porównywarka cen produktów FMCG ze wszystkich największych e-marketów w Polsce. Obecnie z serwisem zintegrowanych jest 11 marek sprzedających produkty spożywcze online.

Za pośrednictwem Kwit.pl można porównać ceny produktów spożywczych dostępnych w sprzedaży online i zamówić je z dostawą do domu. Użytkownik wpisuje na początek swój kod pocztowy, a wyszukiwarka dobiera ofertę filtrując te produkty, które są dostępne w sprzedaży online w rejonie jego zamieszkania. Gdy klient doda produkty do koszyka i przejdzie do jego zawartości, widzi porównanie cen wybranych produktów w poszczególnych e-sklepach. Gdy któryś z produktów jest niedostępny, wyszukiwarka sugeruje zamienniki. Po zalogowaniu, klient przekierowywany jest do sklepu w celu dokonania płatności i zamówienia dostawy.

Portal współpracuje z e-marketami takimi jak: Frisco, DoDomku.pl, BDSklep.pl, MarketBio.pl, czy też Tadex24. Został uruchomiony w kwietniu 2013 roku, należy do firmy Saving Clud sp. z o.o. Prace nad jego uruchomienim trwały rok. „Rozwijamy się zgodnie z oczekiwaniami i z dynamiką tego rynku. W Polsce internetowy rynek sprzedaży artykułów FMCG jest jeszcze niewielki, ale bardzo dobrze rokuje i szybko rośnie.” – komentuje Wojciech Grześkowiak, prezes zarządu Saving Cloud. „Nasz model biznesowy zakładał odwrócenie procesu zakupowego, aby klient najpierw wybierał produkt, a potem sklep.”

Kwit.pl pobiera prowizję od e-sklepów, jednak do rachunku klienta nie jest doliczana żadna kwota. Obecnie trwają negocjacje z kolejnymi partnerami. „Rynek jest na razie ograniczony, więc liczba potencjalnych partnerów również.” – mówi Wojciech Grześkowiak. „Nie ma też jednak konkurencji na rynku porównywarek cen produktów spożywczych.” – dodaje.