SCF 2014: dziś ostatni dzień tańszych kart wstępu

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition

Jeszcze dziś przedstawiciele branży retail, którzy chcą wziąć udział Shopping Center Forum 2014 Fall Edition, mają okazję skorzystać z preferencyjnych warunków zakupu kart wstępu. Podczas dwudniowych targów będzie można spotkać się z przedstawicielami ponad 250 marek obecnych w galeriach handlowych oraz zapoznać się z projektami handlowymi 50 wystawców. W jesiennej edycji Forum łącznie weźmie udział ponad 1,3 tys. osób. Na stronie shoppingcenterforum.com znajduje się lista prezentowanych projektów handlowych oraz wystawców, którzy będą przedstawiać swoje centra handlowe podczas wydarzenia.

– Spotkanie z kompetentnymi, decyzyjnymi osobami daje szersze możliwości negocjacyjne. Ponadto spotkanie na Shopping Center Forum poszerza naszą wiedzę na temat planów deweloperów, co przekłada się na precyzyjne określenie naszej strategii rozwoju na przyszłość – mówi Marek Szostak, dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

– Shopping Center Forum należy rozpatrywać jednak nie tylko w kategoriach imprez, które dostarczają kompleksowej wiedzy na temat stanu rynku i pozwalają zapoznać się z obowiązującymi trendami, ale przede wszystkim jako największe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej spotkanie ułatwiające proces komercjalizacji obiektów handlowych – mówi Ewa Teodorczyk, Development Manager w Inter Ikea Centre Group Poland.

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition odbędzie się w dniach 17–18 września w warszawskim Centrum EXPO XXI. Wystawcami będą m.in.: Adept Investment, ECE Projektmanagement, Napollo (dawniej: Nap Invest Group), TK Development, P.A. Nova, Grupa Saller, Master Management Group, elbfonds Development, Carrefour, Inter Ikea Centre Polska, Atrium Poland Real Estate Management, Gemini Park/Siemacha, Immochan, Neinver, Echo Investment, Ghelamco, Balmain Asset Management, Plaza Centers, Outlet Center Retail Management, Ptak Outlet, Multi Development Polska, Immofinanz, MM Consulting, TREI Real Estate, Budner Investment, Peppercorn Properties, CBRE, DTZ Polska, BOIG, APCOA, Upper Finance, Q-RAILING Polska, StarNet Telecom/Grupa Energia, Griffin Real Estate, Internet Media Services. Ponadto stoiska zarezerwowały już firmy Mayland Real Estate, Fabryka Biznesu.

Jesienna edycja Shopping Center Forum 2014 to 2 dni intensywnych rozmów biznesowych, które będą się toczyły głównie na stoiskach wystawowych. Ich dopełnieniem będzie towarzysząca targom dwudniowa konferencja, którą wypełnią prezentacje projektów deweloperskich w ramach Project Flash oraz bloki partnerów merytorycznych. W programie Forum są także 2 mniej formalne wydarzenia: Welcom Mixer otwarty dla wszystkich uczestników Forum oraz After Party dla posiadaczy kart VIP. Sponsorem tegorocznego After Party kończącego pierwszy dzień SCF będzie ponownie firma Echo Investment.

Shopping Center Forum

Shopping Center Forum

Shopping Center Forum, które odbywa się 2 razy w roku: jesienią oraz wiosną, skupia uwagę uczestników rynku centrów handlowych w regionie CEE. Sukces dotychczasowych edycji Forum w formule targowej pokazał, jak bardzo polskiej branży retail potrzebna jest duża impreza, pozwalająca na wymianę poglądów, prezentację projektów i ofert najbardziej istotnych dla rozwoju sektora nieruchomości handlowych. Kluczowym tematem Forum, największego w regionie CEE spotkania deweloperów z najemcami, jest oczywiście proces komercjalizacji i rekomercjalizacji centrów handlowych.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016