MarcPol
MarcPol

MarcPol przedstawił plan otwarć nowych sklepów na najbliższe lata. W sumie do końca 2016 roku sieć planuje otwarcie przynajmniej 20 nowych supermarketów, czyli powiększenie sieci o 1/3.

Plany rozwoju sieci MarcPol przewidują otwieranie przynajmniej 8 nowych sklepów rocznie w obiektach handlowych, spośród których najwięcej zostanie otwarte w województwie wielkopolskim (7 nowych sklepów) oraz mazowieckim (4 nowe sklepy). Plany MarcPolu obejmują również ekspansję w województwach lubelskim (2 nowe sklepy), łódzkim (2 nowe sklepy), śląskim (2 nowe sklepy), warmińsko-mazurskim (2 nowe sklepy) oraz podlaskim (1 nowy sklep).

MarcPol szuka również możliwości rozwoju poprzez akwizycje innych podmiotów, a także możliwości wynajmu powierzchni w galeriach handlowych i gotowych wolnostojących obiektach.

Jednocześnie MarcPol nie zwalnia inwestycji na rynku centrów handlowych. Firma rekomercjalizuje i planuje modernizacje starszych obiektów.

MarcPol to polska sieć handlowa zbudowana w całości na polskim kapitale, istniejąca na rynku od 1988 roku. Pierwsze lata firmy MarcPol to działalność hurtowa. Drugi obszar działalności to handel detaliczny ekskluzywną odzieżą w centrum Warszawy. MarcPol realizuje swoje plany inwestycyjne, kontynuuje modernizację marketów, a także otwiera kolejne w Warszawie przy ul. Powstańców Śląskich, Łomiankach i Józefowie. Kluczowym osiągnięciem firmy w 2002 roku był zakup dziesięciu dużych placówek handlowych sieci „Robert” oraz organizacja i uruchomienie sprzedaży w ciągu dwóch tygodni od momentu przejęcia obiektów. Sieć zarządza obecnie 64 sklepami (53 supermarkety oraz 11 sklepów typu convenience) zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski.