Sklep online Lidia Kalita
Kolekcja odzieży Lidia Kalita

Klientki jednej z najnowszych rodzimych marek – Lidia Kalita – mogą od niedawna zakupić odzież i dodatki w sklepie online. Nowa platforma sprzedaży umożliwia nabycie produktów zarówno oferowanych w cenach regularnych, jak i już przecenione.

W sklepie online klientki mają do wyboru kilka zakładek ułatwiających zakupy, m.in. „nowości”, „oferta specjalna” z promocjami czy „oferta limitowana”. W zakładce „kolekcja” użytkownicy mogą wybrać interesującą ich kategorię odzieży. W dziale „wybór projektantki” można znaleźć propozycje stylizacji stworzonych przez Lidię Kalitę.

Za zamówienia można zapłacić za pobraniem lub tradycyjnym przelewem bankowym. Sklep umożliwia też skorzystanie z systemu płatności online Przelewy24.

Pierwszy sklep stacjonarny Lidii Kality został otwarty w lutym bieżącego roku w Domu Mody Klif w Warszawie. Butik w warszawskiej galerii zajął powierzchnię 42 mkw. i znalazł się między sklepami Furla i Swarovski.

Jak ustaliła redakcja Retailnet, założeniem marki jest stworzenie 24 butików firmowych mierzących 60–70 mkw. w ciągu 3 lat w prestiżowych centrach handlowych w całym kraju. Tylko w bieżącym roku Lidia Kalita planuje otwarcie 4–5 sklepów. Projektantka zainteresowana jest największymi miastami naszego kraju. Kolejne sklepy zostaną otwarte w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.

Marka charakteryzujące się krótkimi seriami produkcyjnymi (10–20–50 sztuk z danego rodzaju). Jak zapowiada projektantka, w każdym sezonie podstawą będzie kolekcja składająca się z ok. 100 modeli. Klientką marki jest kobieta w wieku 30–50 lat, w przeważającej części mieszkająca w dużym mieście (pow. 200 tys. mieszkańców), aktywna zawodowo i elegancka.

Projektantka Lidia Kalita w 1993 roku otworzyła wraz z siostrą Mają Palma pierwszy butik Simple Creative Products przy ul. Mokotowskiej w Warszawie. Marka została sprzedana później spółce Gino Rossi. Lidia Kalita w sezonie projektowała dla marki Simple ponad 300 modeli.