SCF 2014: TriGranit zaprezentuje Bonarka City Center

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie

– Udział w Shopping Center Forum wpisany jest na stałe w kalendarz aktywności TriGranit Management. Poza oczywistym wymiarem promocyjnym jest to dla nas przede wszystkim okazja do budowania relacji branżowych – zarówno w postaci nawiązywania nowych kontaktów, jak również pogłębiania już istniejących – powiedział redakcji Retailnet Andrzej Seliga, dyrektor zarządzający TriGranit Management Polska.

– Osobiste kontakty oraz wymiana doświadczeń z przedstawicielami środowiska branżowego pozostają nadal niezmiernie istotnym elementem budowania sukcesu rynkowego firmy i są nie do przecenienia – dodał Andrzej Seliga.

Podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition spółka TriGranit Management Polska zaprezentuje na stoisku 2.4. krakowskie centrum handlowe Bonarka City Center. Jesienna edycja SCF odbędzie się w dniach 17–18 września w warszawskim Centrum EXPO XX. Więcej informacji nt. Forum znajduje się tutaj.

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na klientów centrum czeka bezpłatny parking na 3,2 tys. samochodów. Ponadto na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „U Siemachy” o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.

Bonarka City Center

Bonarka City Center

Bonarka City Center w ubiegłym roku zanotowała odwiedzalność na poziomie ponad 13 mln osób. W porównaniu do roku 2012 jest to niemal 6-proc. wzrost. – Miesięczna odwiedzalność w Bonarka City Center stabilizuje się i wyrównuje. Nie widać większych wahań z miesiąca na miesiąc. Jeśli zaś chodzi o ujęcie roczne, to z analizy wyników odwiedzalności wynika, że Bonarka City Center w ubiegłym roku skutecznie przyciągała klientów nowymi kolekcjami. Największe wzrosty rok do roku zanotowano w okresie wiosennym i jesiennym, kiedy to w sklepach następuje wymiana kolekcji modowych. W okresach wyprzedażowych wzrosty były wyższe latem niż zimą – komentuje Iwo Knopik, Marketing Coordinator, Bonarka City Center.

Popularność Bonarki rośnie nie tylko wśród krakowskiej klienteli, ale także wśród najemców, coraz częściej uznających Bonarkę za miejsce, w którym warto ulokować swoją markę lub rozbudować istniejący lokal. W 2013 roku Bonarka przyjęła pod swój dach m.in. DIM, Martes Sport, Sinsay, Pocztę Polską, Smooth the Fruit. Mango otworzyło tu największy salon w Polsce i zadebiutowało z konceptem Mango Kids. Swoje istniejące salony rozbudowały: iSpot i LPP. Nowi najemcy pojawili się także w strefie gastronomicznej, dołączyli do niej: Sushi California, Pizza Dominium, Sevi Oriental.

TriGranit Management Corporation (TGM) to organicznie rozwijająca się firma wyspecjalizowana w zarządzaniu nieruchomościami na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w takich krajach, jak: Węgry, Polska, Słowacja, Chorwacja, Słowenia, Rumunia i Rosja. W portfolio zarządzanych nieruchomości znajdują się: centra handlowe, biura, centra rozrywki, centra edukacyjne, z których korzysta około 50 mln klientów rocznie. Jako jedna z największych firm w regionie TGM współpracuje z ponad 1,5 tys. najemcami.

Reklama

Galeria Jurajska