Simple i Gino Rossi od września w Galerii Warmińskiej

Galeria Warmińska

Galeria Warmińska

Polska grupa kapitałowa Gino Rossi SA nawiązuje współpracę z debiutującą w Olsztynie galerią. Spółka otworzy tu swoje 2 brandy. Jedną z  polskich marek w segmencie produkcji i sprzedaży obuwia ze średniej i najwyższej półki – Gino Rossi oraz Simple – CP, ekskluzywną markę odzieżową. Kolekcje sygnowane logo brandów będą dostępne w Olsztynie wcześniej, niż początkowo zakładano. Planowana data oddania obiektu, realizowanego przez spółkę MGC Inwest, to 5 września 2014 roku.

– Gino Rossi to lider wśród sieci oferujących markowe obuwie w segmencie premium. Simple należy do wiodących marek na polskim rynku luksusowej odzieży. Liczymy, że współpraca przyniesie obopólne korzyści. Wzmocni pozycję obu brandów oraz pomoże kształtować rangę Galerii Warmińskiej – mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w spółce Libra Project, zajmującej się komercjalizacją powstającej w Olsztynie inwestycji.

Gino Rossi otworzy swój salon o powierzchni 130 mkw. na poziomie 0.  Firma zaistniała na polskim rynku w 1992 roku w Słupsku. Do tej pory to właśnie tam znajduje się główna siedziba spółki oraz fabryka wytwarzająca buty, sygnowane logo Gino Rossi. Pierwszy sklep firmowy Gino Rossi został otwarty w 1994 roku w Sopocie. Obecnie brand posiada 82 salony w Polsce oraz 6 poza granicami kraju.

Druga z marek, należąca do grupy kapitałowej Gino Rossi SA, jest o rok młodsza. Simple Creative Products powstało w 1993 roku. W ciągu 21 lat obecności na polskim rynku Simple-CP wypracowało silną pozycję wśród liderów ekskluzywnej odzieży dla kobiet. Dzisiaj Simple-CP posiada 51 salonów w Polsce oraz 1 za granicą. Lokalizacja w Galerii Warmińskiej zajmie powierzchnię 82 mkw. na poziomie 1. Oprócz salonów w olsztyńskim obiekcie grupa Gino Rossi SA zapowiada jeszcze 4 nowe lokalizacje w 2014 roku pod szyldem Simple Creative Products oraz Gino Rossi.

Galeria Warmińska jest już niemal w pełni skomercjalizowana, do wynajęcia pozostały ostatnie powierzchnie. Przypomnijmy, że najnowocześniejsze i największe w regionie warmińsko-mazurskim centrum handlowo-rozrywkowe posiadać będzie 170 lokali handlowo-usługowych. Wśród najemców obiektu znajdą się m.in.:H&M, Reserved, Zara, New Yorker, Smyk Mega Store, Piotr i Paweł, Euro RTV AGD, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Tommy Hilfiger, Cropp, House, Home and You, Martes Sport, Sephora, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, Promod, Camaieu, Orsay, Tally Weijl, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Big Star, Diverse, Nike, Adidas, Recman, HiMoutain, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Gatta, Ecco, Heavy Duty, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wielu innych. Branża jubilerska reprezentowana będzie przez najbardziej znane sieci, jak: Apart, Kruk, Yes, Jubirex, Bijou Brigitte czy Swiss. Dodatkowo na klientów czekać będzie 9-salowe Multikino z częścią kawowo-barową, klub fitness Kinetic oraz rozbudowana przestrzeń food court. Dwie ostatnie kondygnacje zajmie parking na 1,2 tys. miejsc postojowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016