Szersza oferta gastronomiczna i modowa w Atrium Targówek

Atrium Targówek

Atrium Targówek

W najbliższych dniach do grona najemców centrum handlowego Atrium Targówek w Warszawie dołączą salon odzieżowy Solar oraz restauracja Charley’s Philly Steaks.

5 kwietnia 2014 roku do grona najemców dołączy salon odzieżowy Solar. To jedna z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek modowych skierowanych do kobiet. Salon zajmie ponad 164 mkw. powierzchni centrum, a jego otwarcie zaplanowane jest w kwietniu br.

Z kolei 10 kwietnia w Atrium Targówek nastąpi otwarcie restauracji Charley’s Philly Steaks. Charley’s Philly Steaks zajmie ponad 40 mkw. powierzchni centrum. Sieć obecna jest w 20 krajach na 4 kontynentach.

Przypomnijmy: przedstawiciele Atrium Targówek w ostatnim czasie informowali o pozyskaniu także m.in. takich nowych najemców, jak: Lara Fabio, biuro podróży Itaka, drogeria Hebe, Pasmanteria u Zapolskiej, Loox Galeria Optyki.

Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, Obiekt ma blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych. Należy do Atrium European Real Estate Limited.

Według stanu na 30 czerwca 2013 roku (i nie licząc Galerii Dominikańskiej nabytej w sierpniu 2013 roku za kwotę 151,7 mln euro) Grupa Atrium była właścicielem 156 obiektów handlowych o wartości rynkowej 2,20 mld euro, zlokalizowanych w 7 krajach (głównie w Polsce, Republice Czeskiej, na Słowacji i w Rosji, a ponadto na Węgrzech, w Rumunii i na Łotwie) o łącznej powierzchni najmu brutto wynoszącej 1,245 mln mkw. W 2012 roku spółka Atrium osiągnęła dochód brutto z najmu w wysokości 193,5 mln euro.

Przedstawiciele Atrium będą obecni podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Swoje projekty zaprezentują przy stoisku 6.2.

Więcej informacji o Forum TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska