Camaïeu
Camaïeu

2 kwietnia 2014 roku firma Camaïeu będzie świętować otwarcie odmienionego salonu, który mieści się przy ulicy Marszałkowskiej w Domach Handlowych Wars-Sawa. To flagowy sklep tej marki w Polsce. Francuska marka odzieżowa zamierza także odświeżyć swój wizerunek.

Zmiany w Camaïeu dotyczą także wewnętrznej sytuacji firmy. W październiku 2013 roku we Francji nominację na stanowisko prezesa zarządu przyjęła Elisabeth Cunin, a w Polsce już wkrótce stanowisko dyrektora generalnego spółki Camaïeu obejmie Katarzyna Walendzik.

Sieć Camaïeu jest rozwijana przede wszystkim w dużych i średniej wielkości miastach, w centrach i galeriach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych dużych miast. Ekspansja prowadzona jest także w systemoe franczyzy.

Camaïeu oferuje ubrania na każdą okazję. W asortymencie sklepu znajdziemy również naszyjniki, apaszki, bransoletki, broszki, okulary, kapelusze, torebki. Camaïeu proponuje eleganckie kolekcje w atrakcyjnych cenach. W tym roku firma postawiła na daleko idące zmiany, świadczące o nowym kierunku rozwoju i przede wszystkim – o chęci osiągnięcia jeszcze większych sukcesów.

W Polsce sieć posiada ok. 110 sklepów zlokalizowanych tylko w centrach i galeriach handlowych. W stolicy sieć składa się z kilkunastu lokali. Na świecie Camaïeu prowadzi ponad 1000 salonów (w tym 600 we Francji) zlokalizowanych w 18 krajach. Siłę grupy stanowi blisko 6 tys. współpracowników, których efektem pracy jest cotygodniowa oferta 100 nowych produktów w sklepach.