Douglas otworzył 110. perfumerię

Perfumeria Douglas

Perfumeria Douglas

W ciągu ostatnich 3 miesięcy portfolio sieci perfumerii Douglas powiększyło się o nowe lokalizacje w: Krakowie, Elblągu, Łomży i Lublinie. Douglas zapowiedział, że rocznie planuje otwierać od 6 do 10 nowych sklepów na terenie całego kraju.

29 marca 2014 roku sieć perfumerii Douglas powiększyła się o kolejny salon. Nowy sklep został otwarty w Galerii Siedlce i jest pierwszym sklepem sieci w tej części województwa mazowieckiego.

Nowa perfumeria znajduje się przy głównym wejściu do galerii. Jest to format medium, o powierzchni 170 mkw. Klienci otrzymają do dyspozycji całą gamę marek kosmetycznych, w tym dostępne tylko w Douglas: Sensai, Collistar, Clarins, NYX, Alterna.

– W handlu, zwłaszcza w tak konkurencyjnej branży, jak kosmetyczna, musimy szczególnie dbać o tzw. consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Dlatego stawiamy na kompetentne i serdeczne doradztwo naszych konsultantów oraz na wartość dodaną: usługi, bezpłatne pakowanie na prezent czy wydarzenia specjalne. Wszystkie te elementy oddajemy do dyspozycji naszych klientów w nowej perfumerii w Siedlcach – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

Profesjonalne podejście Douglas do obsługi klienta zostało docenione podczas corocznego badania Daymakerindex. Drugi rok z rzędu obsługa klienta w Douglas została uznana za najlepszą spośród 156 sieci handlowych badanych w Polsce.

Douglas Polska to sieć perfumerii z asortymentem ponad 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym 70 marek dostępnych wyłącznie w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, Sensai Kanebo International, Collistar). W każdym sklepie można skorzystać z bezpłatnych porad kosmetycznych, indywidualnych konsultacji, makijażu dziennego i masażu dłoni. W wybranych działają Szkoły Makijażu i gabinety SPA.

W Polsce Douglas obecny jest od 2001 roku i liczy 110 sklepów o łącznej powierzchni ponad 30 tys. mkw. Sieć zatrudnia ponad 1,3 tys. osób. Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii to flagship store i największa perfumeria w Polsce (powierzchnia 1,2 tys. mkw.). Firma jest właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej www.douglas.pl. Na świecie funkcjonuje od ponad 60 lat i jest obecna w 18 krajach Europy.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016