Kampania Mohito
Kampania Mohito

Zarząd spółki LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2014 roku przez GK LPP SA wyniosły około 357 mln zł.

Osiągnięte w marcu tego roku przychody były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu roku ubiegłego o około 25 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 63 proc. i była wyższa od zrealizowanej w marcu roku poprzedniego o około 1 p.p.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie od stycznia do marca 2014 roku wyniosła ok. 943 mln zł. Przychody te były wyższe o około 26 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przypomnijmy: przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2014 roku przez grupę LPP SA wyniosły około 266 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2013 roku o około 27 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła wówczas 55 proc. i była wyższa od zrealizowanej w lutym roku poprzedniego o około 1 p.p. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie stycznia i lutego 2014 roku wyniosła ok. 586 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 28 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

LPP jest właścicielem takich brandów jak Reserved, Mohito, Cropp, House oraz Sinsay. Na koniec III kw. 2013 roku LPP SA dysponowała 1213 sklepami o łącznej powierzchni 516,6 tys. mkw. Poza Polską sieć sklepów jest szczególnie dynamicznie rozwijana w Rosji.