Intersport
Intersport

Zarząd spółki Intersport Polska SA poinformował, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2014 roku wyniosły ponad 17 mln zł.

Przychody osiągnięte w marcu tego roku były wyższe o 33 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 12,9 mln zł).

Jak poinformowała spółka, narastająco od stycznia do marca 2014 roku łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła blisko 60 mln zł, czyli więcej o 2,9 proc. w stosunku do I kw. 2013 roku (było ponad 58 mln zł).

Przypomnijmy: w 2013 roku łączne przychody Intersport SA ze sprzedaży towarów i usług wyniosły 219,9 mln zł, czyli o 5,6 proc. mniej niż w 2012 roku. W 2013 roku spółka otworzyła tylko jeden nowy salon w Galerii Bronowice w Krakowie.

Jak zapowiedział Artur Mikołajko, prezes zarządu Intersport Polska SA, efekty przeprowadzonej w 2013 roku optymalizacji sprzedaży będą wyraźnie widoczne w tym roku. Spółka ma nadzieję, że zmiany dokonane w roku 2013, czyli wspomniana optymalizacja kosztów oraz zmiany w sprzedaży grup towarowych, w połączeniu z bardzo widocznym rozwojem trendu aktywności fizycznej Polaków powinny zaowocować dobrym wynikiem finansowym w roku 2014.

W marcu br. spółka Intersport otworzyła 2 nowe sklepy w centrach handlowych. Nowe lokalizacje Intersport uruchomiono w Galerii Amber w Kaliszu (pow. 600 mkw.) oraz w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie (pow. 887 mkw.).

Intersport Polska SA posiada obecnie 35 salonów zlokalizowanych w 23 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi około 34 tys. mkw.